Skocz do zawartości

[11282g] Merida Matts Speed by Kula


KuLa2030

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi) Ritchey WCS â 104g

 

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid SD-7 + okładziny Author 174g

 

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Amid SD-7 + okladzinyi Author 174g

 

Brake Levers: (klamki) - Avid Speed Dial 5 155g

 

Cables : (linki + pancerze) Jangwire - 145g

 

Cassette: (Kaseta) Shimano XT - 260g

 

Chain: (Lancuch) Shimano XT- 264g

 

Crankset: (Korby) Shimano LX - 916g

 

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT - 167g

 

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X-7 - 250g

 

Fork: (Widelec) Rock Shox Judy XC AIR - 1950g

 

Frame: (Rama) Merida Matts Seed 18"+ stery- 1900g

 

Grips: (Gripy) SRAM - 30g

 

Handlebar: (Kierownica) Toga Taksforce XC - 129g

 

Pedals: (Pedaly) Shimano 520 - 378g

 

Seat: (Siodlo) Selle Italia SLR XP - 178g

 

Seatpost: (Sztyca) Smica PRO 350mm - 218g

 

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Kross - 19g

 

Shifters : (Manetki) Sram X.9 - 234g

 

Stem: (Mostek) Toga Obone - 115g

 

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2.1" - 470g

 

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Racing Ralph 2.1" - 470g

 

Tubes: (Detki) Conti Light - 240g

 

Wheel Front: (Kolo przednie) Gipiemme â 1100g

 

Wheel Rear: (Kolo tylne) â Gipiemme â 1240g

 

Total : 11280g

Edytowane przez Biera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rama – tu żeby był jakis zysk trzeba by kupić ramę ~1500g, a to jest ogromny koszt

Amortyzator – szukaj Skareb, albo Manitou Mars za ok 500zł na niemieckim ebayu jest tego dużo, zaoszczędzisz jakieś 400g

Koła – to powinna być u Ciebie pierwsza rzecz do odchudzenia,

wariant droższy: obręcze Mavic XC 717, szprychy DT Revo

tańszy Mavic XM317, szprychy DT Competition, piasty mogą być Shimano XT

korba – tu polecam XT zysk 300g, ewentualnie LX zysk 250g

opony – tu jest już idealnie

przerzutka przód – zmiana na starsze LX zysk 30-40g

przerzutka tył – zmiana na Sram X-9 zysk ok 100g

klamkomanetki wywalić, w zamian klamki FR-5 i gripshifty

hamulce – jest super

łańcuch – OK

pedały – zmienić na Crank Brothers MXR – zysk 100g

kierownica – OK

mostek – chyba podałeś za niską wagę, ale mostek jest OK

rogi – zmiana na Smica, Boplight zysk 40g

siodełko można zmienić na Velo Carbon – zysk 60-70g

sztyca – na Smica, zysk zależny od rozmiaru

chwyty – na Author AGR-F136 zysk 60g

stery – da się zmienić na lżejsze

zacisk – zmiana na imbusowy, zysk 20g

 

to chyba tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pedały – zmienić na Crank Brothers MXR – zysk 100g

 

Nawet sie na to nie patrz :)

Moje przejechały ~ 2800 km i wczoraj się zablokowały :) nie dało się kręcić... pokopałem w to i jest git, ale strzelały już od 1000 km...

 

Zaciski ja wczoraj nabyłem takie http://www.allegro.pl/show_item.php?item=205446393

 

Waga mostka chyba za niska...

 

a "Dancingi Ralphy" chyba za lakkie przypuszczam, że nie ważyłeś ich ?? ;>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karolyfer rozpiska była kiedyś inna i w kołach jest waga dętek ponieważ kiedyś koła były podsumowane jako Detki , obrecze i opony. I teraz opony odlecialy na osobną kratke...

 

Hehe Krzysiek poznał się z Judytą i widać ze był mocno zainteresowany :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...