Atriks1 Napisano Czwartek o 11:38 Napisano Czwartek o 11:38 Hej! Jestem zielony, a niedawno nabyłem nowy rower: Cube Attention SL 29", rama 21" jeśli dobrze sprawdziłem. Chciałbym zaopatrzyć się w osłonę łańcucha, niestety nie wiem na co zwrócić uwagę. Potrzebuje waszej pomocy W załączniku zdjęcia samej przedniej zębatki i roweru, jeśli to może jakkolwiek pomóc Pozdrawiam 2749566a-89d9-4908-a5bf-4ae5d381b0a6.jfif 5371ffd2-c77d-4806-93dc-36af862b6817.jfif 90075cde-06e6-4ce3-a492-14bb1aca62da.jfif Cytuj
przecietny.kolarz Napisano Czwartek o 12:41 Napisano Czwartek o 12:41 Osłonę łańcucha, taką jak w miejskich damkach, plastikową osłonę zębatki czy naklejkę na tylną rurkę pod łańcuch? Cytuj
Atriks1 Napisano Czwartek o 13:21 Autor Napisano Czwartek o 13:21 Coś takiego oslona-napedu-jednorzedowego-do-rowerow-20-i-24.avif Cytuj
przecietny.kolarz Napisano Czwartek o 14:52 Napisano Czwartek o 14:52 Nie kupisz takiej osłony do tej korby. Napiszę to co się pisze na ogół w takiej sytuacji: jeżeli potrzebujesz takich rzeczy, to znaczy że prawdopodobnie kupiłeś zły typ roweru. W ogóle po co Ci jest to potrzebne? Cytuj
Atriks1 Napisano Czwartek o 16:26 Autor Napisano Czwartek o 16:26 Mam możliwość zmiany przełożenia na niższe, kiedyś rozprułem sobie łydkę na tym elemencie stąd chciałbym oszczędzić sobie szycia. Nie mnie jjeśli taki element nie występuje to pozostaje ubrać mi jakiś pancerz na prawą nogę 😕 Cytuj
Greg1 Napisano Sobota o 14:31 Napisano Sobota o 14:31 Możliwość zmiany przełożenia na niższe istnieje również w rowerach miejskich z wewnętrznymi przerzutkami tupu Alfine. I one mają osłony. Albo trekkingowe, takie jak ten - link. Za bardzo nie rozumiem jak można rozpruć sobie łydkę o przednią przerzutkę czy zęby korby ale pewnie są i tacy zdolni 😁. Gdzie jeździsz, jak daleko? Bo może faktycznie kupiłeś zły typ roweru Cytuj