Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Szukam roweru głównie do jazdy po mieście, czasami park/dojazdowo asfalt. Jestem zupełnie zielona w temacie. Nie znam się na rodzajach napędu, hamulców itp więc sama nie wiem na co zwracać uwagę. Chce by rower był dość dobry jakościowo i wygodny w jeździe. Zastanawiałam się nad modelami jak 

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-trekkingowy-kross-sentio-3-0-pd42474/?v_Id=246590

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-damski-liv-rove-4-dd-pd51791/?v_Id=230017

https://www.centrumrowerowe.pl/rower-crossowy-damski-kross-evado-2-0-pd36459/?v_Id=293106

Ważne by istniała opcja ewentualnego dodatkowego montażu błotnika i bagażnika lub koszyka (często oprócz plecaka mam jakiś dodatkowy worek więc chciałabym go gdzieś umieścić)

Cena maksymalnie 3000 zł. W grę wchodzą modele używane

Napisano
1 godzinę temu, Pablo59 napisał:

A w tym cube to się wstydzą podać stopniowanie kasety ?

Bez trudu można znaleźć w necie. Owszem, są dziury, ale z mojego doświadczenia w jeździe z koleżankami wynika że biegi zmieniają tylko w ostateczności więc nie jest to wada ale raczej zaleta. Zmiany są konkretne. 

Napisano (edytowane)
19 godzin temu, chrismel napisał:

Przede wszystkim żadnych przerzutek z przodu. I tak nikt tego nie używa a trzeba myć (co nie jest łatwe) i serwisować.

Wydłubać patykiem błoto, ewentualnie szczotką na sucho, wymienić raz na jakiś czas linkę za 3 zł (bo do przedniej lepszej nie trzeba) i zakroplić oleju na sworznie. Ja w każdym rowerze mam przednią przerzutkę, używaną regularnie i żadnej więcej obsługi nie wymagają. Raz wyregulowane praktycznie działają do następnej korby lub suportu. Demonizowanie przednich przerzutek jest wręcz śmieszne, a jeśli ktoś nie ogarnia ich użycia to znaczy, że nie dostał wystarczająco zrozumiałego instruktażu. 

Edytowane przez marvelo
Napisano