Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeszcze bym sprawdził kąty jakie zaleca ...jak i wysokosc łozysk 😉 bo to może nie być taka prosta sprawa jak się ma coś nietypowego.

Najlepiej odczytać z oryginału jesli jeszcze widać, co za łożysko tam siedzi i kupić identyko.

Napisano (edytowane)

Na każdym łożysku, sensownego producenta, powinno byc takie oznaczenie. Te kąty powinny być dobrane zgodnie z ramą i bieżnią na widelcu, a górne łożysko analogicznie, rama plus ew podkładka sterowa - chyba że kupujemy komplet: łożysko, bieżnia, łożysko podkładka, to wtedy dobieramy tylko wysokości łożysk i kąt styku do ramy.

Screenshot_20251207_094819_Gallery.jpg

Screenshot_20251207_100009_Gallery.jpg

Edytowane przez gnomon
  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

No, jak już kupujesz, to warto dobrać idealnie.....pózniej nie będzie problemu, że sie luzuje, albo dekiel odstaje, albo..

 

Jak np. Wyżej pokazane mr019 vs mr127, kąty te same, ale jedno wyższe od drugiego o 1mm...a po co komu 1mm wiecej szczeliny na błoto jak ma ramę pod niższe łożysko?

A w drugą strone, rama może trzeć o wideł, jak braknie tego 1mm. 

Rozkminka np dla szosy, mającej wideł ze zintegrowaną bieżnia. Tam musi byc w punkt.

Edytowane przez gnomon
  • +1 pomógł 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...