Xzc Napisano Wtorek o 08:31 Napisano Wtorek o 08:31 Witam, Zastanawiam się czy to normalne, wymieniłem klocki na metaliczne, do tej pory używałem fioletowych galferów ale nie mogę ich znaleźć w dobrej cenie, stąd wymiana na metaliczne i pierwsze odczucie ze zmiany, okropne piszczenie podczas hamowania, czy to normalne ? Tarcza nie jest zatłuszczona, hamuje to bardzo dobrze, natomiast sam efekt dźwiękowy jest okropny, lekko naciskam na klamkę, a dźwięk jaki się wydobywa wydaje się być jakbym już ździerał tarcze, efekt po mokrym jest jeszcze gorszy, ale nawet na sucho mega głośno to słychać. Da się coś z tym zrobić czy po prostu te metaliki tak mają ? Cytuj
chudzinki Napisano Wtorek o 09:26 Napisano Wtorek o 09:26 O tych klockach nic nie wiem, ale wiem na pewno, że po pierwsze - przy hamowaniu nie odczujesz (lekko) zatłuszczonej tarczy, a po drugie - nie każdy klocek dogada się z każdą tarczą. Dla pewności możesz umyć tarczę Ludwikiem, a klocki potraktować jakimś odtłuszczaczem. Cytuj
Xzc Napisano Wtorek o 10:03 Autor Napisano Wtorek o 10:03 Akurat dlatego piszę, że tarcza nie jest zatłuszczona, bo wymieniłem wcześniej klocki na przodzie i pojawiło się piszczenie, natomiast z tyłu wymieniłem je po paru tyg i tego samego dnia z ciszy podczas hamowania z tyłu zaraz po wyjeździe z serwisu pojawiło się piszczenie. Miałem dość częsty problem wcześniej z zatłuszczonymi tarczami, cieknący zacisk i regularnie czyściłem je i w tym momencie to jest zupełnie coś innego, na zatłuszczonej tarczy kiedyś miałem ogromne problemy, żeby się zatrzymać obecnie te hamulce działają naprawdę dobrze nie można im zarzucić nic do efektywności, jednak pozostaję ten dokuczliwy dźwięk. Są to te klocki : https://allegro.pl/oferta/ebc-rowerowe-klocki-hamulcowe-cfa660-4hh-magura-mt-trail-sl-sport-mt5-mt7-17725587728?bi_s=ads&bi_m=showitem:desktop:top:active&bi_c=ZjYyN2IxZjEtZDljZS00MWQ4LWFkYjItZTBhNThlYmEwZWY4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=a0065edf-1bc3-45e3-8a0c-02edfbea7425 Cytuj
Tyfon79 Napisano wczoraj o 08:43 Napisano wczoraj o 08:43 U mnie winowajcą była tarcza. Czyszczone wszystko choć nie preferuję i nie było z czego. Przekładka tył na przód i wyje tył dalej. Ja się uparłem bo tarcze szły na złom wiec tak śmigałem a po sporym rozgrzaniu nawet nie było tak głośno. Przy lekkim dohamowaniu nawet cisza. Dwa plusy poprawiłem "jakość" hamowania a drugi na wąskich szlakach już za wczasu robili mi miejsce Cytuj
Xzc Napisano 2 godziny temu Autor Napisano 2 godziny temu Z tym, że te same tarcze z klockami galfera nie wydawały kompletnie dźwięku, bo tak jak wspomniałem, wymieniłem wcześniej przód i po paru tyg tył, przyjeżdżając na serwis była cisza z tyłu, wyjeżdżając z metalikami od razu zaczęło to piszczeć. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.