Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie, za kilka dni będę miał do odbioru amortyzator przedni oraz damper, gdyż wracają z serwisu. Mam do Was pytanie, czy jak będę zakładał amortyzator przedni to na rurę sterową trzeba dawać jakiś smar? Bo jak zdemontowałem do wysyłki to widziałem, że tam był. I jeśli tak to jaki powinienem dać? Oraz jak będę wkręcał damper do ramy karbonowej to na te śrubki dawać klej do gwintu? Wydaje mi się że był przy demontażu, bo gwint miejscami był kolorowy. I jeśli tak to jaki to klej? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za zainteresowanie. 

Napisano

1. Prawie wszędzie dawaj smar - nie zaszkodzi a pomoże. W tym przypadku - czy jest potrzebny? Pewnie się obejdzie - ale jak dla mnie to ułatwienie montażu i dodatkowa ochrona przed korozją.

2. Podobnie z threadlockami - niby nie musisz - ale jak dla mnie warto. Mniejszy moment przy dokręcaniu i spokojniejsza głowa. A jaki? Jakikolwiek - może być niebieski locktite. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...