gabrielxxx Napisano 4 godziny temu Napisano 4 godziny temu Witajcie, za kilka dni będę miał do odbioru amortyzator przedni oraz damper, gdyż wracają z serwisu. Mam do Was pytanie, czy jak będę zakładał amortyzator przedni to na rurę sterową trzeba dawać jakiś smar? Bo jak zdemontowałem do wysyłki to widziałem, że tam był. I jeśli tak to jaki powinienem dać? Oraz jak będę wkręcał damper do ramy karbonowej to na te śrubki dawać klej do gwintu? Wydaje mi się że był przy demontażu, bo gwint miejscami był kolorowy. I jeśli tak to jaki to klej? Pozdrawiam serdecznie i dziękuję z góry za zainteresowanie. Cytuj
RabbitHood Napisano 3 godziny temu Napisano 3 godziny temu 1. Prawie wszędzie dawaj smar - nie zaszkodzi a pomoże. W tym przypadku - czy jest potrzebny? Pewnie się obejdzie - ale jak dla mnie to ułatwienie montażu i dodatkowa ochrona przed korozją. 2. Podobnie z threadlockami - niby nie musisz - ale jak dla mnie warto. Mniejszy moment przy dokręcaniu i spokojniejsza głowa. A jaki? Jakikolwiek - może być niebieski locktite. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.