Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry, dziś zwróciłem dałem na gwarancję eskera 6.0 po tym jak Pan mechanik(nie z salony krossa) stwierdził że mój problem nie ma podłoża mechanicznego. Ktoś ma doświadczenia jak producent obchodzi się z takim zgłoszeniami? Nowa rama, naprawa, odstąpienie od umowy na co mogę liczyć? "Sympatyczny" Pan w sklepie już w momencie przyjmowania roweru zaczał wymyślać a to niby łańcuch suchy(był woskowany XD) szprychy bla bla i już zaczynam mieć obawy jak to będzie rozpatrzone wyżej. Co ciekawe  rower przeszedł kilka tygodni temu serwis gwarancyjny z tym że panowie na miejscu zasugerowali inną przyczynę mojego problemu.

Napisano

@Mihau_mordka ja bardziej pytam o to doświadczenia ludzi z procesem gwarancyjnym krossa. Jakbym napisał że skrzeczy podczas pedałowania myślę że nic nowego bym się nie dowiedział. W sensie co można sprawdzić. Plus yak jak pisałem wyżej no zakładam że to nie jest wada mechaniczna. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...