szczoder_DDL Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu Dzień dobry, dziś zwróciłem dałem na gwarancję eskera 6.0 po tym jak Pan mechanik(nie z salony krossa) stwierdził że mój problem nie ma podłoża mechanicznego. Ktoś ma doświadczenia jak producent obchodzi się z takim zgłoszeniami? Nowa rama, naprawa, odstąpienie od umowy na co mogę liczyć? "Sympatyczny" Pan w sklepie już w momencie przyjmowania roweru zaczał wymyślać a to niby łańcuch suchy(był woskowany XD) szprychy bla bla i już zaczynam mieć obawy jak to będzie rozpatrzone wyżej. Co ciekawe rower przeszedł kilka tygodni temu serwis gwarancyjny z tym że panowie na miejscu zasugerowali inną przyczynę mojego problemu. Cytuj
Mihau_ Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu Zaiście, że przedstawiłeś istotę problemu, dzięki temu możemy wszyscy rzeczowo odnieść się do tematu. 2 Cytuj
szczoder_DDL Napisano 7 godzin temu Autor Napisano 7 godzin temu @Mihau_mordka ja bardziej pytam o to doświadczenia ludzi z procesem gwarancyjnym krossa. Jakbym napisał że skrzeczy podczas pedałowania myślę że nic nowego bym się nie dowiedział. W sensie co można sprawdzić. Plus yak jak pisałem wyżej no zakładam że to nie jest wada mechaniczna. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.