szczoder_DDL Napisano 23 godziny temu Napisano 23 godziny temu Dzień dobry, dziś zwróciłem dałem na gwarancję eskera 6.0 po tym jak Pan mechanik(nie z salony krossa) stwierdził że mój problem nie ma podłoża mechanicznego. Ktoś ma doświadczenia jak producent obchodzi się z takim zgłoszeniami? Nowa rama, naprawa, odstąpienie od umowy na co mogę liczyć? "Sympatyczny" Pan w sklepie już w momencie przyjmowania roweru zaczał wymyślać a to niby łańcuch suchy(był woskowany XD) szprychy bla bla i już zaczynam mieć obawy jak to będzie rozpatrzone wyżej. Co ciekawe rower przeszedł kilka tygodni temu serwis gwarancyjny z tym że panowie na miejscu zasugerowali inną przyczynę mojego problemu. Cytuj
Mihau_ Napisano 22 godziny temu Napisano 22 godziny temu Zaiście, że przedstawiłeś istotę problemu, dzięki temu możemy wszyscy rzeczowo odnieść się do tematu. 3 Cytuj
szczoder_DDL Napisano 22 godziny temu Autor Napisano 22 godziny temu @Mihau_mordka ja bardziej pytam o to doświadczenia ludzi z procesem gwarancyjnym krossa. Jakbym napisał że skrzeczy podczas pedałowania myślę że nic nowego bym się nie dowiedział. W sensie co można sprawdzić. Plus yak jak pisałem wyżej no zakładam że to nie jest wada mechaniczna. Cytuj
cervandes Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu A jaka, metafizyczna? Urologiczna? Skrzeczenie oznacza tarcie, tarcie to pojęcie czysto mechaniczne. Należy znaleźć źródło i je wyeliminować. Co do wosku mogę się zgodzić z opinią serwisu, bo sam nie uznaję tego badziewia - ciekawi mnie natomiast zwrot "szprychy blablabla" - że co, też suche? Cytuj
RabbitHood Napisano 9 godzin temu Napisano 9 godzin temu Moja była strasznie skrzeczała - raczej nie było to uszkodzenie mechaniczne a psychiczne. 1 Cytuj
Pablo59 Napisano 8 godzin temu Napisano 8 godzin temu Jak tarłeś nie nasmarowawszy to i nie dziwota .. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.