wr81 Napisano Czwartek o 16:47 Napisano Czwartek o 16:47 Co do koloru to sam siebie zaskoczyłem że taki kupiłem Kolorystycznie bardziej podchodziła mi 500 (niebieska) ale amor z goleniami 30mm podkową z tyłu budził wewnętrzny opór (finalnie i tak w sumie z oryginalnego roweru została rama, stery, mostek i kierownica na ten moment).. Co do korby, zwłaszcza 2x pamiętać należy o tym że ma być na standard Boot. U mnie fabrycznie (i u wielu na początku kariery tego modelu) była zainstalowana korba fc-mt4100 (bez -b2 na końcu) którą wyminili po kilku ładnych tygodniach od zgłoszenia. Do zębatki NW (linkowałeś dobrą 96 assymetrical bcd-m bo są też 96 symetryczne) możesz jeszcze dokupić estetyczne podkładki dystansowe do zabawy z linią łańcucha np: https://pl.aliexpress.com/item/1005006496922714.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.295.3ade1c246fS0Tz&gatewayAdapt=glo2pol Cytuj
boogeyman Napisano Piątek o 06:28 Autor Napisano Piątek o 06:28 O tym zamieszaniu z korbą teraz dopiero się dowiedziałem jak szukałem info w necie na temat konwersji. Jaką mam to szczerzę mówiąc nie mam pojęcia, ale z przerzutkami nigdy nie miałem problemu. Regulacja raz w sezonie i śmiga, więc może mam dobrą? Teraz to i tak nie ma znaczenia, po roku nikt mi raczej nie wymieni. A co do 500, to prawdę mówiąc trochę jednak żałuję że jej nie wybrałem. Rower i tak brałem na raty, więc różnica byłaby żadna. Ale uznałem że amor wymienię sobie sam na taki jak chcę, lepszy od tego markhora. No ale dobrze mi się jeździło (przesiadka z merridy matts 500, 2005 :D) więc jakoś temat się rozmył. A tym roku z kasą ciężko, a taki amorek to już swoje będzie kosztował. Tak więc ciągle jeżdżę z tym klocem z przodu. No ale trudno, jak w końcu się go zmieni to znowu będą wpadać PR na stravie 🤣 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.