Runner79 Napisano 20 Stycznia Napisano 20 Stycznia Witam, jako że jestem laikiem w mechanice rowerowej chciałbym się dowiedzieć jaki może być orientacyjny koszt wymiany w/w elementu , który objawia się ( ciężko mi to określić - coś jakby ciche strzelanie w środku podczas mocniejszego nacisku na pedały ) . Rower to Kross Hexagon r2 MODEL Z 2017r z przebiegiem 5,5 tyś km ( szczerze to nie serwisowany ) z informacji na stronie przy pozycji suport wpisane jest tylko Feimin, Cytuj
KSikorski Napisano 20 Stycznia Napisano 20 Stycznia (edytowane) 60zl jak nie jest zapieczony. Jak zapieczony to 100zl za godzinę i okaże się po robocie. Plus koszt nowego suportu. Edytowane 20 Stycznia przez KSikorski 1 Cytuj
Runner79 Napisano 20 Stycznia Autor Napisano 20 Stycznia Dziękuje bardzo, a co do modelu suportu to na allegro koszt tego w/w to niecałe 20 zł, jak jest z jego jakością i ewentualnie co można by tam dać lepszego ? Cytuj
Gość Napisano 21 Stycznia Napisano 21 Stycznia (edytowane) Shimano ma suporty, więc szkoda bawić się w jakiś No Name. Ja z 10 lat temu też miałem taki wymysł z Krossa i padł bardzo szybko. Edytowane 21 Stycznia przez Gość Cytuj
marvelo Napisano 21 Stycznia Napisano 21 Stycznia 9 godzin temu, Runner79 napisał: ewentualnie co można by tam dać lepszego ? Neco 920al - Suporty rowerowe i wkłady - Allegro.pl Cytuj
Rafał87 Napisano 21 Stycznia Napisano 21 Stycznia Tylko zanim zamówisz/kupisz suport to musisz znać parametry obecnego. Bo są różne długości osi, szerokość mufy suportowej no i dwa rodzaje gwintów mufy. 1 Cytuj
Runner79 Napisano 21 Stycznia Autor Napisano 21 Stycznia Dziękuje bardzo za wyjaśnienia w temacie, czytając kilka tematów z pewnością nie będę wymieniał sam tylko zdam się wraz z odpowiednim zakupem na serwis Cytuj