Skocz do zawartości

[sztyca regulowana] Reverb Stealth C1 lub cos w podobnej kasie


Rekomendowane odpowiedzi

Przymierzam się do zakupu myk-myka 31,6mm z wewnętrznym prowadzeniem linki o skoku 100-125mm. Wpadl mi w oko Reverb Stealth C1 1x ale jako, że to będzie mój pierwszy myk-myk to może polecicie coś innego w budżecie 1200-1300pln? O poprzednich reverbach krążą różne opinie ale na wersje C jest mniej narzekania. Zastanawia mnie też różnica cen tego modelu na centrumrowerowe.pl. 100mm, 150 i 175 kosztują podobnie a 125mm jest prawie 1,5x drozsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

12cm od zacisku podsiodłówki do prętów? To bardzo mało. Nie wiem czy nawet 100mm skoku wejdzie

nie mierzylem do pretow, 12cm od zacisku do konca rurki, do tego miejsca 

image.png.bc8020b7eb3f690494319ae7e12e3d4f.png

Cytat

A bierzesz pod uwagę ten element?

no nie, tego nie wzialem pod uwage 😕

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Rumcajs. dzieki, sporo mi to rozjasnilo, zle mierzylem. Wydaje mi sie, ze ta wersja 120mm bedzie dla mnie odpowiednia. To jeszcze mam pytanie o manetki, looknalem na strone i sa takie opcje:
image.png.0fec51f40217882c73bfa486e9d6978a.png
obejma to jasna sprawa, a te 3 opcje srodkowe to jest mozliwosc integracji manetki droppera z manetka przerzutki lub hamulca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, to są manetki do montażu do klamek hamulcowych SRAMa lub Shimano, w zależności jakie posiadasz. Zwykła obejma to ta 22.2 jak coś, bo to średnica kiery tam gdzie się montuje szpeje. 31.8 to nie wiem, do jakichś szczególnych przypadków kiedy ktoś chce zamontować mantkę na tej grubszej części kierownicy, po co? Nie wiem.

Ofkors, nie posiadasz przedniej przerzutki? Bo wtedy nijak nie zamontujesz manetki od dropa pod kciuka. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cokolwiek by nie zrobili żeby zrobić z Reverba coś działającego - moim zdaniem to produkt kompletnie bez sensu. 

1. Układ manetki trzeba odpowietrzyć - potrzebujesz narzędzia, dobrze jest mieć też rezerwowy olej do układu

2. Procedura serwisu jest bardzo skomplikowana w porównaniu do większości sztyc na rynku - wymaga zestawów naprawczych plus , kolejnych, narzędzi

3. W działaniu hydraulika tej sztycy absolutnie nic nie wnosi - wersje linkowe na sensownej jakości lince działają bez zadnego problemu przez lata. 

4. Jeśli ergonomia manetki ci nie podpasuje - będziesz musiał z tym żyć. Normalne sztyce są kompatybilne z praktycznie wszystkimi manetkami na rynku, miałem kilka różnych i dopasowanie do preferencji jest w dużo szerszym zakresie. 

5. Być może nowe Reverby nie są awaryjne ale starsze które miałem , 3, sprawiały masę problemów i żadna z nich nie działała dłużej niż kilka miesięcy. 

6. Założyłem klientowi do roweru jego serwisowanego reverba. Sztyca nie działała, układ miał minimalną nieszczelność na przyłączu przewodu do sztycy. 

7. Zwykłe "rurki" są do ogarnięcia bez żadnych problemów i frustracji, nie mówiąc o tym że ich serwis jesteś w stanie ogarnąć praktycznie bez żadnych ekstra narzędzi i w czasie kilku minut. Po reverbach miałem kilka innych dropperów i nie wybrałbym RSa nawet w hiper promocyjnej cenie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reverb to bardzo fajna rzecz, 8 lat tego samego używam. No może i się zapowietrza. No może i jest skomplikowany w serwisie. No może i ma drogie części. No może i działa to gorzej niż każdy inny na linkę. No ale poza tym nie ma się do czego przyczepić ;) 

 

A swoją drogą używał ktoś kiedyś tego, czyli przeróbki hydrauliki na linkę?:

https://sklep.emtb.pl/produkt/adapter-reverb-dehy/

I czy jest wersja do Reverba z przewodem zewnętrznym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O każdej coś złego da się powiedzieć, o V3 mozna by powiedzieć, że nie jest w pełni rozbieralna tylko opiera się o kartidż, z drugiej strony, te kartidże są bardzo wytrzymałe i śmigają po kilka lat a nowy nie jest drogi w razie czego. Ktoś tu narzekał, że pierwsza aktywacja po postoju stawia opór na manetce - ale serio, jeszcze nigdzie czegoś takiego nie uświadczyłem a nawet jeśli, to nie zwracałem na to uwagi. Dla mnie fanaberia tej osoby trochę. 

Za to plusów ma bardzo dużo, łatwy serwis części ślizgowej, dobre wykonanie ślizgów (choć nie aż tak dobre jak bikeyoke), możliwość zmiany skoku o 10 lub 20mm gdy jest problem z dopasowaniem do ramy, najkrótsza budowa na rynku (stosunek skoku do całkowitej długości). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanaberia była taka że linka wyrywała się spod śruby mocującej ją do dźwigni manetki. 

Musiałem powiedzmy raz w tygodniu wykręcać prawie całkowicie baryłkę regulacji napięcia linki, bo ta była "popuszczana" przez ciężko operującą dźwignię manetki. 

To samo miałem na dwóch ascendach 2, oba ostatecznie wróciły do Wiggle na (zaakceptowaną) reklamację. Bez żadnych pytań sprzedawcy. 

Teraz jest tranz x i giant. Bez takich "fochów". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...