Skocz do zawartości

[3000zł] Rower po dłuższej przerwie


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. 

Mam 32 lata, wzrost 178cm, waga 85kg. Wracam do jazdy rowerem po kilkuletniej przerwie. W poprzednim roku korzystałem z rowerów miejskich, w tym chciałbym kupić własny. Jeśli chodzi o cenę chciałbym aby nie przekroczyła 3 tysięcy. Zamierzam jeździć tylko wiosną i latem. Teren do jazdy - w 90% byłoby to miasto i okolice, czyli ścieżki rowerowe, asfalt i chodniki. W miarę możliwości preferowałbym jednak uniwersalność, żeby w razie potrzeby dało się przejechać po polnej, leśnej drodze czy piasku. Długość tras - na miejskim w tamtym roku jeździłem maksymalnie 15-20km. I to byłby punkt wyjścia na start, z czasem chciałbym jeździć więcej. 

Próbowałem samemu coś znaleźć, ale rodzajów samych rowerów, rodzajów osprzętu jest tak dużo, że nie jestem w stanie tego zrobić. Jestem kompletnym laikiem, poprzednie rowery jakie miałem to były marketowe górale. Także potrzebuję gotowca, bez ewentualnych wymian części itd. Z góry dzięki za pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lekki rower crossowy (najlepiej na sztywnym widelcu) bez zbędnych bajerów (typu bagażnik, regulowany mostek, ciężkie błotniki i inne duperele) do tego szybkie oponki 1,4'' i powrót do roweru będzie przyjemnością. Nie kupuj tylko pod żadnym pozorem na wstęp ciężkiego "górala" - pierdzielniesz go po dwóch wypadach do piwnicy i tyle z twojego powrotu do sportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za rower takiego rodzaju i za taką cenę to zupełnie normalna, przyzwoita waga. O ile nie jest nawet zaniżona.