Skocz do zawartości

[Rockrider Race 720] Czy ktoś chciałby odkupić osprzęt?


zlatan

Rekomendowane odpowiedzi

Chciałbym się pobawić w składanie roweru samemu. Bardzo podoba mi się (wizualnie i "parametrowo") rama od Rockridera Race 720. Niestety sama rama nie jest dostępna w sprzedaży i na razie chyba nie będzie (dzwoniłem na infolinię Deca, nie mają informacji o tym czy w ogóle będzie kiedykolwiek sprzedawana).

Pomyślałem, że może kupię cały rower i zostawię sobie ramę, a resztę osprzętu sprzedam jako nowy. Najwygodniej oczywiście byłoby znaleźć chętnego na kupno wszystkiego naraz, a nie wystawiać osobno pińcet gratów na OLXie. Tylko chciałbym się umówić z kimś "na zapas" przed kupnem, żebym nie skończył w sytuacji, że kupię rower za 6000 i zostanę z niepotrzebnymi mi częściami, których nikt nie chce kupić :)

Nie mam doświadczenia w handlu częściami rowerowymi, więc zastanawiam się czy taki pomysł w ogóle ma rację bytu, czy to raczej absurd? Jest w ogóle realna szansa, że znajdzie się ktoś chętny na taki układ (może nawet z tego forum)? Na razie nie podaję jeszcze ceny, myślę że spokojnie będzie można się dogadać. Mieszkam w Warszawie, jeżeli znajdzie się ktoś chętny z okolic, to mogę przywieźć sprzęt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta rama to nie jest jakiś cud. Podobną możesz kupić za 300 euro (Radon Jealous). Ale najważniejsze - ten Decathlon jest moim zdaniem wyposażony proporcjonalnie do klasy ramy. Dawanie tam jakichś cudów to strata kasy.  Nie wykluczam jednak, że sprzedaż części może wyjść korzystnie jeśli się bardzo postarasz. Nie będą to jednak części nowe - łańcuch nie będzie miał nowej spinki, widelec będzie przycięty, na innych elementach mogą zostać ślady montażu lub rozbiórki. 

IMG_0092.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team