Skocz do zawartości

[4500zł] Do latania co dzień Mtb / XC


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam rowerku do 4500zł

Dostałem propozycję aby kupić Canyon Stoic 2.

Rower mi się podoba lecz nie znam się na częściach.

Ważę 110kg i szukam coś do lasu i trochę po asfalcie jak i miasto również.

Rowerek podoba mi się i również Trek lecz tam się przepłaca za nazwę na dzień dobry podobno nie warty ceny.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stoic 2 był spoko gdy chodził ostatnio na promce za 3,4k. Przy regularnej cenie 4,4k  + wysyłka z boxem 269zł + pedały wychodzi niezła suma za którą z pewnością kupisz coś lepszego. 

No i Stoic bardziej na traile, bikeparki itp. Mam i na asfalcie czy lekkim szutrze nie overkill tak jak możesz znaleźć tutaj na grupce opinie. Geometria typowo do latania po wertepach. 

Przy tej wadze patrzyłbym dokładnie w opisy co mówi producent. Bo z tego co pamiętam Canyon "zaleca" max 120kg. 

Edytowane przez svrt.smth
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tak wpadł mi w oko https://airbike.pl/produkt/rower-gorski-trek-x-caliber-9/rower-gorski-trek-x-caliber-8-white-ml?gclid=Cj0KCQjwqNqkBhDlARIsAFaxvwxaNVi4qFRsBkb4vEEnp2SagOf8NVdvx9d01AZCmxKO2VbnZMtuYTUaAh1jEALw_wcB

 

Właśnie chodzi o to że skakać wysoko czy jeździć po schodach nie będę lecz wiadomo prędkość po lesie czasami pewnie gdzieś podrzuci itd mocniej.

Chcę nie połamać tego roweru po miesiącu

Waga spada, a rower ma przyspieszyć to.

 

 

Edytowane przez barys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rowerek fajny tylko nie wiem jak się przekłada cena na podzespoły.

Moja waga jest spora i nie wiem co kupić ,a chcę mtb.

Mieszkam na wsi ,więc teren to lasy głównie będzie grane i nie wykluczam miasta dużej mierze również.