Skocz do zawartości

[pancerze] wymiana w szosie - co z owijką ?


piotrekek

Rekomendowane odpowiedzi

Przy okazji fittingu mojego nowego gravela wymieniłem kilka kierownic, przestawiałem wielokrotnie klamki i owijka padła dopiero po ponad 20-stu przewinięciach. Natomiast tak napisał @Mihau_- jak masz kiepską owijkę w dodatku ze sporym przebiegiem (zakładam że jeździsz na tym rowerze) warto ją korzystając z okazji wymienić na coś porządnego. Ze swojej strony mogę polecić (nie będę zbyt oryginalny) owijkę Supacaz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, chrismel napisał:

Przy okazji fittingu mojego nowego gravela wymieniłem kilka kierownic, przestawiałem wielokrotnie klamki i owijka padła dopiero po ponad 20-stu przewinięciach. Natomiast tak napisał @Mihau_- jak masz kiepską owijkę w dodatku ze sporym przebiegiem (zakładam że jeździsz na tym rowerze) warto ją korzystając z okazji wymienić na coś porządnego. Ze swojej strony mogę polecić (nie będę zbyt oryginalny) owijkę Supacaz.

Bo pewnie zmieniałeś w krótkich odcinkach czasu. Jak klej mocno złapie to marne szanse na jej odwiniecia i zawinięcie. Zazwyczaj przy odwijaniu zrywa się z klejem wierzchnia warstwa owijki. Chyba że ja coś źle robię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...