Skocz do zawartości

[Licznik rowerowy] z funkcjami: pomiar kadencji i puls oraz synchronizacja z strava do ~500zł


trime

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

postanowiłem wymieć stary licznik rowerowy. Chciałbym aby z licznika dane przesyłały się do stravy lub by telefon z uruchomioną aplikacją mógł z  licznika zaciągać te dane. Razem z licznikiem chcę zakupić coś co pomoże określić mi puls (aktualnie mam smartwatch'a, ale nie wiem jak można ufać danym z niego). Trzecią rzeczą jest licznik kadencji i prędkości ( o ile dobrze rozumiem teraz często w licznikach prędkość jest z GPS, a dzięki temu jestem w stanie mieć dokładniejszy pomiar). Nie jeżdżę jakoś wybitnie dużo ~200km tygodniowo, nie trenuję i na tą chwilę nie mam zamiaru startować w żadnych zawodach. Zdarza mi się jeździć w różnych warunkach, więc dobrze gdyby był odporny na deszcz i zimniejsza aurę. Chciałbym przeznaczyć do okolic 500zł ale jeżeli w tym budżecie nic nie mato jestem w stanie go troszkę nagiąć, ale też nie przesadzajmy ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb prędkości / kadencji w czujniku Magene S3+ przełączasz poprzez wyciągnięcie i ponowne włożenie baterii. Może działać w jednym albo drugim trybie.

igs50 osobiście nie miałem więc nie mam opini ale biorąc pod uwagę że to znacznie wyższy model prawdopodobnie warto. ;)

Edytowane przez keltu
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zasadzie wszystkie twoje potrzeby by ogarnął nawet Cycplus M1 za 200zł około, miałem i gdyby nie to że potrzebowałem nawigacji to pewnie dalej bym go miał, normalnie obsługiwał pulsometr po ant + i czujnik bontragera kadencji i predkosci rowniez po ant +, ani razu nie zgubił gpsa i czujników więc fajny bajer a ładowałem go przy podobnych przebiegach tygodniowych raz w tygodniu 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli na dobrą sprawę jeżeli chcę by jednocześnie mierzyło mi i kadencję i prędkość nie po gps to muszę mieć 2 czujniki np Magene S3+ czy S314. Zatem pojawia się pytanie czy mi to potrzebne, wiecie może jak duże przekłamanie może być względem prędkości z GPS? Znalazłem niby informacje, że w S314 należy je również inaczej umieścić.

Co do nawigacji to dużo trzeba dołożyć by ją mieć? Mam niby telefon, ale raz, że przy dłuższej wyprawie jest szansa, że się rozładuje, a dwa że jednak przy ciągłym wyświetlaniu czegoś przez 2h to może trochę się nagrzać. 

Jak bardzo jest rozciągliwy ten pas Magene? Pytam, bo te 86 cm to mało :D 

Edytowane przez trime
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jakieś sensowne urządzenie z nawigacją to koło 1000zł żeby to jakoś działało co do przekłamania gpsa to od jakiegoś czasu jeżdżę już bez sensorów prędkości i gdzieś na drogach przekłamanie nie istnieje natomiast pod drzewami w lesie już różnice potrafią być bardzo spore

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ślad mogę wgrać z telefonu to świetnie. Jak z taką nawigacją? Jak rozumiem przy przejechaniu zakrętu nie ogarnia poprawy i musze zawrócić. Ważna kwestią jest jak tutaj z mapami. Wiadomo, że różne mapy, mają zaznaczone różne drogi. Czy takie drogi leśne, gdzie autem nie przejedziesz też można w takiej nawigacji użyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy garminie edge 130 plus wyglądało to tak że był sobie ślad który był po prostu kreskami na pustym tle które się dało przybliżać lub oddalać, była kropka która pokazywała pozycje roweru i mogłeś po prostu jechać po tych kreskach, jak przejechałeś za daleko to kropka była poza kreskami więc trzeba było zawracać bo nie prowadził do śladu bo nie miał po czym skoro brakuje map. Działało to fajnie dopóki się np nie okazało że trasa wyznaczona w komoocie była nieprzejezdna lub chciałeś pojechać inaczej bo w zasadzie wtedy jedziesz na ślepo i niewiadomo czy dojedziesz w konkretne miejsce czy nie. Po przesiadce na nawigacje z mapą to jest zupełnie inny komfort jazdy bo wcale się nie muszę trzymać śladu a nawigacja mi po prostu przeliczy trasę tak żeby dojechać po drogach do celu.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...