Skocz do zawartości

[Rura podsiodłowa] Kands Maestro


mateko

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, mam takie pytanie. To normalne, że w ramie podsiodłowej w Kands Maestro jest zwężenie i blokuje ono obniżenie sztycy niżej w ramie? Sztyca tylko do pewnego momentu może wejść do ramy.

Edytowane przez mateko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inserty są dużo niżej, sztyca nie może pójść niżej niż na załączonym obrazku. W pewnym momencie słychać po prostu jak sie zatrzymuje i blokuje. Przy świeceniu latarką widać zwężenie i po prostu wychodzi na to, że sztyca jest za szeroka a nigdy nie było z tym kłopotów. Tam chyba jest wrzucona taka tuleja, jak ją wyciągnąć?

0_0_productGfx_ca5261b1de41931f8bd81866d

9YYoBoh.png

Edytowane przez mateko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz mieć rację. To zwężenie jest tak głęboko, że tam pewnie wpadnie po samo jarzmo sztyca 350 mm.

Rura wygląda "jajowato", ale pytanie na ile to jest kwestia zdjęcia.

No i ja prawdę mówiąc się trochę gubię. Raz autor pisze o zwężeniu, drugi raz o tulejce, ciężko się połapać czy to jedno i to samo, czy problemy są dwa. Przecież określenie ile chowa się sztyca, zajmie 3 sekundy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wszystko jedno... w życiu nie jeździłbym na ramie w której sztyca wciśnięta na 5cm niemal ścięła ścianki rury podsiodłowej.

A to że rama jest na bank spawana (ma wspawany kawał blachy po tym jak już strzeliła) to nikomu się w oczy nie rzuciło? 

Edyta: Filip zobacz sobie zdjęcia tej ramy normalnie w guglu - żadna nie ma wzmocnienia pomiędzy rurą podsiodłową a główną. 

Edytowane przez abdesign
  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, abdesign napisał:

W sumie wszystko jedno... w życiu nie jeździłbym na ramie w której sztyca wciśnięta na 5cm niemal ścięła ścianki rury podsiodłowej.

A to że rama jest na bank spawana (ma wspawany kawał blachy po tym jak już strzeliła) to nikomu się w oczy nie rzuciło? 

No rzeczywiście masz rację. Na katalogowych zdjęciach nic takiego nie ma. Ktoś autora chyba w konia zrobił...

maestro.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak się nie boisz tej ramy to utnij sztycę tak żeby wchodziło 13,5 - tyle żeby się nie opierała o te tuleję. W normalnej sytuacji tyle sztycy w rurze wystarczy.

To oczywiście nie zmienia faktu że ktoś kiedyś na tym rowerze jeździł ze sztycą która ten ślad zostawiła gdzie zostawiła a rower był spawany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest taka, że rowerem jeździł mój zmarły Ojciec i teraz wyciągnąłem rower. To prawda, że kiedyś wspominał coś o spawaniu no i pewnie dlatego jest tam jakieś zwężenie, nie jest to tuleja jednak. Ustawienie siodełka do tego zwężenia dla mnie jest za wysokie. Sztyca oryginalna. Więcej ucięcia sztycy też wchodzi w grę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...