adrianadrian Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 Witam po świętach. Koledzy forumowicze co sądzicie o szosie, której zdjęcia zamieszczam w poście? Warta zainteresowania czy może stary relikt?
Gość Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 Nie wygląda na jakiś szczególnie zadbany sprzęt. Cała poobijana, napęd makabrycznie brudny ( mam czystszy w MTB), dolne kółko przerzutki wygląda na mocno zjedzone. Na plus dobre koła. Pytanie w jakim jest stanie technicznym. Jeżeli piasty i stery są ok, a napęd działa poprawnie, to warto się zastanowić. Tyle że mam wątpliwości co do ceny, bo to nadal aluminium i to mocno zniszczone.
abdesign Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 To są rowery po wypożyczalniach, roczniki 2015-2017 i trzeba przyznać że całkiem fajne. Z jednej strony jeździło na nich sporo osób z drugiej mają mimo to niskie przebiegi bo głównie stoją. (Ten konkretny cholera wie bo ktoś już go odkupił i jeździł) W sumie jak się kupuje używany sprzęt to klocki hamulcowe, linki, pancerze, kaseta, łańcuch, opony, gumy manetek i owijka czy kółka przerzutki mogą z założenia iść do wymiany i już (może nie wszystko ale coś na pewno) - to zwykła eksploatacja i powiedzmy te kolejne 500zł trzeba wydać - może się okazać że są oczywiście w porządku... Ale trzeba w budżecie zakładać ich wymianę. Jak blaty są zdrowe, koła całe i klamkomanetki sprawne to można się zastanawiać. A i te rowery można kupić (drożej ale w lepszym stanie) bezpośrednio od tego kto je sprowadza, serwisuje i sprawdza przed przedsprzedażą - zawsze to lepiej niż od "Kowalskiego" bo odejdą te niewiadome związane z wydatkami na serwis i wymiany eksploatacyjne.
adrianadrian Napisano 29 Grudnia 2021 Autor Napisano 29 Grudnia 2021 @abdesign czyli jak w przypadku auta używanego tzw „pakiet startowy” trzeba wliczyć.
Mihau_ Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 W każdym używanym sprzęcie trzeba się liczyć z wkładem na start. Jak nie wymiany eksploatacyjne to coś ci nienpodejdzie, jakaś owijka, siodełko, opony więc i tak wymienisz. Ogólnie za taką kasę te centuriony sa bardzo dobrym wyborem, sprzętowo nie kupisz nic lepszego. Jeśli jednak dorzucenie kilku stów nie sprawi, że będziesz niedojadał zastanów się nad tym - https://szybkierowery.pl/produkt/centurion-gigadrive-carbon-ultegra-rozmiary-od-46-do-62-2/ Ten sam osprzęt ale już karbon i kupujesz od firmy na fv. Może tam urwiesz jeszcze stówę czy dwie BTW w ogóle odpowiedni rozmiar tego roweru?
adrianadrian Napisano 29 Grudnia 2021 Autor Napisano 29 Grudnia 2021 @Mihau_ co do rozmiaru kwestia przymiarki, sprzedający twierdzi, ze idealny na jego 186cm, gdzies na forum wyczytałem wpis właściciela takiej maszyny również w tym rozmiarze, ze idealny mając 183cm. Ale może faktycznie wtedy lepiej dołożyć pare złotych. Sprawa do przemyślenia na pewno.
leejoonidas Napisano 29 Grudnia 2021 Napisano 29 Grudnia 2021 Rower wygląda na używany ale nie widać typowych otarć i szlifów po upadku co jest dobrym znakiem. Ktoś coś pisał powyżej o zużytym dolnym kółku przerzutki, jeżeli chodzi o kwestie zużycia takich elementów to dla pokazania jak wyglądają zużyte kółka przerzutki zamieszczam poniżej zdjęcie, a to co widać w rowerze wygląda całkiem dobrze. Łańcuch może i jest brudny ale to może wynikać z użycia gęstego smaru teflonowego który ma tendencję do odkładania się na zewnętrznej części ogniw. Ogólnie rower wygląda dobrze mimo że widać że wiele razy był transportowany i był opierany byle jak i byle gdzie i stąd te drobne obtarcia i obicia lakieru.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.