Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Potrzebuję porady odnośnie zakupu roweru. Obecnie jeździłem na Kross trans arctica. Odpowiadała bardzo wygodna pozycja. Jeżdżę głównie po płaskim, średnio dziennie około 90 km. Chce zwiekszyć swoje dzienne przebiegi do 300. Potrzebuje rower w pełni amortyzowany, bo być może napęd ( silnik trafi w koło) bądź jednak będzie centralny mid. Chciał bym spróbować czasem jazdy po szybkich leśnych drogach. Oczekuje pozycji jak w trekingu, solidnego wykonania z racji dużych prędkości jak na rower 65 - 70 Znajdę coś z typu cross, AM a może jednak jakiś wygodny full MTB?
Galvatron Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Najtańsze sensowne fulle z wygodną pozycją to Rockrider AM 100S i Dartmoor Bulebird Evo, obydwa za ok. 7000 zł. Jest jeszcze Rockrider AM 50S, ale wiotki Recon 140 mm i napęd SX to nieporozumienie. W tych paieniądzach chyba najlepszym wyborem byłby Dartmoor Primal Evo: https://velo.pl/gorskie/gorskie-sztywne/trail-29/dartmoor/primal-evo-29-2 W miarę komfortowa pozycja i dość pancerna rama.
Gość Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Tak poza tematem, ale mnie zaciekawiło. Jak Ty chcesz zrobić 300 km dziennie na takim klocku? Przecież to trzeba cisnąć niesamowicie non stop. Nawet na szosie trzeba się nieźle przyłożyć do takiego wyniku.
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 300 km? Tak jak wspomniałem, będzie to baza dla elektryka. Silnik - wleci oszczędna przekładniówka bafanga 3.5 kg 750w Zobaczymy jaki pakiet uda się upchać w rame - celuje 35Ah Przy moim udziale oraz silnika, prędkość przelotowa 32 km Myślę, realnie do zrobienia w 11 godzin z małą przerwą na duży objad 250 - 280 km Odnośnie roweru, biorę pod uwagę używki do 5000 tys Miałem na test elektryka z baterią 10 Ah i silnikiem 250 w Zrobiłem spokojnie 90 kilometrów, nawet kropla potu nie spadła z czoła Tylko ten rower 14 tys. Postanowiłem, że zrobię za mniej - więcej. Na baterii 35 Ah przebieg z mocnym udziałem 280 zrobię. Życie zweryfikuje 😀
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 4 minuty temu, Q_u napisał: prędkość przelotowa 32 km Szerokości. Przy silniku mid centralnym i dużym blacie 52 myślę że wykonalne.
abdesign Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 3 godziny temu, Dancos napisał: Oczekuje pozycji jak w trekingu, solidnego wykonania z racji dużych prędkości jak na rower 65 - 70 1 godzinę temu, Dancos napisał: Silnik - wleci oszczędna przekładniówka bafanga 3.5 kg 750w To ja poproszę wywalenie tego tematu...
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 Przy 60 v spokojnie da radę przy kole 28 uzyskać taką prędkość nawet na małej przekładniówce. Chwiilowo 2500 wat wytrzymują
Q_u Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Średnia 32 na fullu na dystansie 300 km. Następny bajkopisarz.
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 80 km przy mid 750w https://youtu.be/ggdkEytDf4M 8 minut temu, Q_u napisał: Średnia 32 na fullu na dystansie 300 km. Następny bajkopisarz. Nie spamuj trolu jak nie masz nic do powiedzenia
Gość Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Też w to nie wierzę... A tak ogólnie to już nie rower.
wkg Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Podsumowanie: "Nice downhill ride....now show us the road home....THAT would be interesting.."
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 Jeszcze raz dla potomnych. Prędkość 60 km dla silnika 750 wat jak i również stała 30 km na jednym pakiecie 90 ogniw na dystansie 250 to nic nazdwyczajnego i co trzeci projek na "pojazdyelektryczne" Smiga na takim setapie Nie zaśmiecajcie tematu bo widzę że w czasie zatrzymaliście się co niektórzy.
Q_u Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 17 minut temu, skom25 napisał: A tak ogólnie to już nie rower. Też się zastanawiam co robią na tym forum ludzie z takimi "rowerami". Nie wiem czy to Ci co nie mogą uzyskać prawa jazdy na motor, czy o co chodzi. Szkoda, że admini nie reagują, bo to forum rowerowe, a nie o skuterkach czy motorach elektrycznych. "Nie zaśmiecajcie tematu bo widzę że w czasie zatrzymaliście się co niektórzy." Komuś się fora pomyliły.
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 Proszę wrócić do mojego postu 1 Nie pytam o dobranie silnika, bmsa, sterownika, pakietu itp tylko konkretnie o rodzaj roweru który spełni moje oczekiwanie. Wspomniałem o przeznaczeniu roweru, aby jakoś ugruntować mój cel w wyborze roweru typu full - który jest niezbędny w przypadku konwersji roweru na elektryka ze względu na ciężar masy koła nieresorowanej w zwykłym sztywniaku.
abdesign Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 A my Ci nie chcemy pomagać... nie chcemy Cię spotkać na drodze, lesie, ścieżce. Generalnie nigdzie. Dotarło?
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 Czy stosując mostek regulowany, siodło o dużej regulacji uzyskam pozycje roweru trekingowego w rowerze MTB o tej samej długości ramy itp a innej geometrii? Czy ona znacząco wpływa na pozycję za kierownicą? 1 minutę temu, abdesign napisał: A my Ci nie chcemy pomagać... nie chcemy Cię spotkać na drodze, lesie, ścieżce. Generalnie nigdzie. Dotarło? Matka Teresa uspokój się
Q_u Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 2 minuty temu, abdesign napisał: A my Ci nie chcemy pomagać... nie chcemy Cię spotkać na drodze, lesie, ścieżce. Popieram.
Gość Napisano 28 Sierpnia 2021 Napisano 28 Sierpnia 2021 Matka Teresa to akurat słabe porównanie, tylko trzeba poczytać. Po co chcesz robić jakiś upośledzony Twór z MTB?
Dancos Napisano 28 Sierpnia 2021 Autor Napisano 28 Sierpnia 2021 Myślę, że każdy z was będzie miał ebika i w wtedy zrozumie po co
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.