Skocz do zawartości

[Licznik Rowerowy] do roweru Votec Tox Light STX Carbon

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

Poszukuję licznika rowerowego do roweru który wymieniłem powyżej

Jestem amatorskim jeźdźcem który nie ma prawa jazdy i karty. Jeżdżę tylko po lasach i jedynie czego potrzebuję to odczytu aktualnej prędkości.

Cena max 100 PLN. 

Przyznam szczerze, że już kupiłem jeden  licznik rowerowy ale kompletnie nie pasował a ja straciłem kilka godzin czasu i nerwów 😕

Zastanawiam się również czy nie kupić poprostu "chwytaka" na telefon i z tego smartfona odczytywać prędkość 

Chodź tu jest problem.. Czy ten chwytak będzie pasował do mojej ramy? 

Z góry dziękuję za pomoc 

Czarek 

Odnośnik do odpowiedzi
  • Mod Team

Osobiście nie używałem nigdy telefonu jako licznika - obawiałbym się, że w końcu coś mu się stanie...
Sporo zależy od tego w jaki sposób jeździsz - jeśli spokojnie i nie po krzakach, to telefon pewnie wystarczy ( są też torby na górną rurę ramy, w których na pewno smartfon będzie bezpieczniejszy niż na kierownicy ).
Z liczników najlepiej szukać czegoś z oznaczeniem STS - sygnał jest kodowany cyfrowo, a nie analogowo, tylko cena może być nieco wyższa.
Z nowych liczników do 100 zł wybierałbym raczej coś przewodowego.

PS
Na marginesie dodam, że właśnie po raz kolejny nabyłem licznik z GPS  ( chiński Xoss G+ za 125 zł ) - mam nadzieję, że tym razem dojdzie właściwa wersja, która posiada dodatkowo ( po dokupieniu czujników ) opcje odczytu kadencji i pulsu.
Pierwszy okazał się zwykłą wersją, mam go nadal, ale od dłuższego czasu nie używam ( niestety nie chciał przesyłać danych na smartfona, ale to może być wina starej wersji Androida ), mimo że wizualnie jest super - czytelność wzorowa.
Mam jeszcze iGPSport iGS 10 - też prosty licznik z GPS ( nie interesuje mnie prędkość sama w sobie, a dystans, więc obywam się bez czujnika - w lesie prędkość jest mocno zaniżana ), który jednak ma możliwość zgrywania po kablu, czego Xoss nie posiada...