Gradory Napisano 23 Lipca 2021 Napisano 23 Lipca 2021 Kupiłem na Allegro narzędzie Super B TB-19003 do ściągania i montażu suportu Press Fit (Welcome to Super B Bicycle Tools (superbiketool.com)). Miałem pewien kłopot z jego obsługą. Wysłałem zapytanie do producenta na Tajwanie. Po wymianie e-maili, widząc, że dalej nie rozumiem, nakręcili film instruktażowy, jak to zrobić. Załatwili ramę, suport podobny do mojego i dokładnie pokazali, jak ich narządziem wycisnąć miski suportu. Film trwa 5 minut i ma 650 MB. Zaangażowanych pewnie kilku ludzi. Szok! Tyle roboty dla pojedynczego klienta detalicznego. Tona wazeliny dla Super B. W Europie nie do pomyślenia taka jakość obsługi u nieliczych pozostałych jeszcze producentów. Azja będzie wkróce rządzić światem.
Q_u Napisano 23 Lipca 2021 Napisano 23 Lipca 2021 Parę razy się zawiodłem na Azjatach, ale w 99% to oni są królem obsługi klienta. Wyjaśnią wszystko, podpowiedzą i doradzą.
marcusling Napisano 24 Lipca 2021 Napisano 24 Lipca 2021 Królami obsługi są jankesi. Nie opisuje co i jak bo nie dotyczy rowerów.
Gradory Napisano 24 Lipca 2021 Autor Napisano 24 Lipca 2021 Zwłaszcza amerykański SRAM - niedziałające linki na ich stronie, brak szczegółowych informacji o produktach, kłopoty ze znalezieniem czegokolwiek i wszędzie ten sam bzdurny filmik z kobietą tłumacząca, jak ogólnie sprawdzić rower. Fox podobnie. Na stronie Treka też nic o swoim rowerze z 2018 nie mogę znaleźć. Mój nastepny rower z założenie będzie musiał mieć 100% części wyprodukowanych przez producentów spoza USA i Europy Zachodniej.
tobo Napisano 7 Sierpnia 2021 Napisano 7 Sierpnia 2021 W dniu 24.07.2021 o 20:45, marcusling napisał: Królami obsługi są jankesi. Nie opisuje co i jak bo nie dotyczy rowerów. A czym się to objawia?
marcusling Napisano 7 Sierpnia 2021 Napisano 7 Sierpnia 2021 8 godzin temu, tobo napisał: A czym się to objawia? Pojedź tam i chodź po sklepach, zadawaj pytania, kupuj, miej różne prośby - sam zobaczysz.
tobo Napisano 7 Sierpnia 2021 Napisano 7 Sierpnia 2021 Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. Poza tym jeśli przeciętny Kowalski coś kupi w Stanach to na 99% będzie to zakup internetowy. Więc podejście do klienta w ichniejszych sklepach do których się wchodzi jest mało wymierne. Do zakupów w brytyjskich sklepach stacjonarnych nie mam zastrzeżeń. Twarzą w twarz są naprawdę dobrzy. A interesy zdalne wypadają różnie. Ostatnio wysłałem zapytanie amerykańskiemu sprzedawcy na ebay. Duuuuży sklep. Odpowiedź dostałem po 2 tygodniach. Gołąb ze związanymi skrzydłami chyba szybciej obróciłby w dwie strony.
marcusling Napisano 8 Sierpnia 2021 Napisano 8 Sierpnia 2021 Cytuje: "Od tego jest forum by udzielać odpowiedzi na zadane pytania. Bo napisać to se można wszystko. " - udzielając odpowiedzi - piszę - i mogę napisać cokolwiek bzdurnego czy prawdziwego. Chodziło mi o osobiste kontakty w sklepach w USA - ale nie dotyczy to rowerów itd wiec nie będę opowiadał osobistych historii zakupów zupełnie innych rzeczy.
tobo Napisano 8 Sierpnia 2021 Napisano 8 Sierpnia 2021 Jeśli jesteś tu po to żeby pisać dla pisania- są lepsze miejsca. I jakie znaczenie dla użytkownika tego forum ma jak klienta traktują w sklepie w Stanach?
Gradory Napisano 9 Sierpnia 2021 Autor Napisano 9 Sierpnia 2021 Kupiłem poniższy suport MTB. Dlaczego na stronie SRAM jest tylko instrukcja (user manual) do szosowego suportu? PressFit GXP Bottom Bracket | BB-PFGXP-A1 | SRAM | Service
abdesign Napisano 9 Sierpnia 2021 Napisano 9 Sierpnia 2021 W dniu 24.07.2021 o 22:01, Gradory napisał: Europy Zachodniej. Niemcy też są nieźli w obsłudze klienta - ogólnie genialne podejście ma dobrze znany B.D. tak więc od Europy bym się tak nie odżegnywał.
Gradory Napisano 9 Sierpnia 2021 Autor Napisano 9 Sierpnia 2021 Długo czekałem na odpowiedź od Schwalbe.
Gość Napisano 14 Sierpnia 2021 Napisano 14 Sierpnia 2021 Tak sie zastanawiam, co my produkujemy ( jeżeli chodzi o rowery), że mamy mieć porównanie do SuperB z pierwotnego tematu? Ja dość często pisałem do Accent/ Velo i Kross ( miałem od nich dwa/ trzy rowery) i w sumie może kontakt nie był ekspresowy, ale w większości przypadków dostałem odpowiedź. Pisałem do Banless i Bitul, kontakt natychmiastowy. Nasz forumowy Activia też nie ma się czego wstydzić. Jeżeli chodzi o sklepy, to chociażby Centrumrowerowe jest absolutnym wzorem jeżeli chodzi o kontakt. Z innej branży, sklep mojehobby.pl też jest godny naśladowania. Wysłałem im zdjęcie że w modelu jedna część była połamana. Wysłali mi nowy model, bez zwrotu uszkodzonego. Także nie wiem dokąd brnie ta dyskusja, ale stwierdzanie że Azja super, Europa i USA ble po kontakcie z jedną firmą, to chyba nadużycie.
Gradory Napisano 17 Sierpnia 2021 Autor Napisano 17 Sierpnia 2021 skom25, prawda, my już prawie nic nie produkujemy. Znasz dobrego nauczyciela języka mandaryńskiego? 😕
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.