Skocz do zawartości
  • 0

gravel na przyszły sezon


Gość noto

Pytanie

Będę zobowiązany za podpowiedzi co do tego jaki gravel spełni (przynajmniej w większości) moje zapotrzebowania. Wiem że obecnie jest problem z dostępem, ale liczę na to że jak zamówię teraz to akurat uda się dostać go w okolicach maja przyszłego roku :) 

Obecnie mam four corners i pomimo że to fajny rower to nie do końca jest to co bym chciał. 
Rower powinien spełniać następujące wymagania, ma mieć sztywne osie, hamulce hydrauliczne i napęd 1x, pozycja za kierownicą zbliżona do tej z marina, nie koniecznie aż tak zrelaksowana ale nie chce też bardzo agresywnej. Musi też utrzymać moje 115 - 117kg dodam tylko że to nie jest waga którą planuje zbić bo zwyczajnie nie jest to kwestia nadmiarowej tkanki tłuszczowej, tak że koła muszą być wytrzymałe bo planuje od czasu do czasu wrzucić torby i wyjechać na kilka dni. A że marina w zasadzie już sprzedałem to nie będę go zostawiać dla takich celów.

Kwota której bym nie chciał przekroczyć, lub przekroczyć nieznacznie to 7 tyś.

Z góry dziękuję za każdą pomoc.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krzysztof

Ja kupiłem Soot 90 jest nieco droższy bo carbonowy ale SOOT 70 byłby zgodny z Twoimi wymaganiami choć ni erozumiem tego 1x11 ja akurat wolałbym 2x10/11 i tu masz SOOT 50 w bardzo dobrej cenie.

Korzystnie wydają tez Romety np Aspre 2 Boreas 2 albo NYK tylko ciężko je kupić.
Inny ciekawy model w dobrej cenie to Focus Atlas 6.7.

Jakby co to ja chętnie zamienię napęd na 2x10/11 bo nie lubię 1x11 ale wyboru nie miałem ten model tylko z tym napędem jest oferowany a poza tym i tak mogłem się cieszyć że był w sklepie i to w moim rozmiarze i że mogłem go przymierzyć.

Ten napęd sprawdza się w elektryku no i może w terenie. Na asfalcie to tak sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, też jestem posiadaczem soota 90 od niedawna i jest to naprawdę super sprzęt, ale tak jak mówisz 1x11 to  niestety duży minus .Może macie jakieś porady jak trochę zapudrować problem, bo 35km/h na szosie na prostej to jest max. Raczej nie od razu zmiana na 2x11, na początek  np. zmiana korby ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Botardo napisał:

Hej, też jestem posiadaczem soota 90 od niedawna i jest to naprawdę super sprzęt, ale tak jak mówisz 1x11 to  niestety duży minus .Może macie jakieś porady jak trochę zapudrować problem, bo 35km/h na szosie na prostej to jest max. Raczej nie od razu zmiana na 2x11, na początek  np. zmiana korby ? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam

Jak wyżej zmienił bym blat, Mnie podpasował 46. W Moim przypadku zrezygnowałem z przedniej przerzutki. Grx400 był trudny do wyregulowania, styl jazdy gravelem czyli bardzo różne drogi wymagał ciągłej pracy przednia przerzutką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...