Skocz do zawartości

[do 3000zł] kross Hexagon uniwersalny do jazdy po mieście i lesie

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. Czy ktoś z Was mógłby mi doradzić między rowerem kross Hexagon 5,6 lub 7? Mój wzrost to 189-190cm i waga 112kg. Jestem nowicjuszem. Roweru zamierzam używać do dojeżdżania nim do pracy w mieście i na przejażdżki w terenie mieszanym (miasto-las). Mam celować w te nowsze, droższe modele? Na rower mogę przeznaczyć 2000-3000zł. Czy w tym przypadku mam wybrać ramę w rozmiarze L (21 cali)? Dziękuję 

Napisano

Raczej 21 cali. To rower o dosyć komfortowej geometrii, praktycznie to rower crossowy tylko z szerszymi oponami. W 19 calach byś był zgięty w pałąk. 

Mam wrażenie, że ma mocowania na bagażnik co jest istotne przy dojazdach do pracy. No i odrobinę lżejszy od typowego mieszczucha ale tylko odrobinę. 

Napisano

Cena Hexagona 7 na stronie Krossa - 2500 zł

Cena w sklepach gdzie niby jest dostępny - 2900 zł 

Realna wartość tego sprzętu - hmm...

5 sobie daruj. Ten pseudoamortyzator z goleniami 28mm przy Twojej wadze to może nie być dobry pomysł. Choć generalnie Twoja waga będzie wyzwaniem dla tego sprzętu. Nie połamie się, hamulce w końcu Cię zatrzymają, ale koła raczej nie będą zachwycone.

6 od 7 różni się chyba tylko napędem 3x8 lub 3x9. Ten drugi ma lżejsze przełożenia i tej konfiguracji w zasadzie na dowolną górę można nim wyjechać. Ale jak nie mieszkasz w górach to wszystko jedno.

Napisano