Skocz do zawartości

[gravel szosa] Triban rc 500 lub 520


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Zamierzałem kupić jeden z takich rowerów już w zeszłym roku. Ale z różnych przyczyn nie wyszło.

Teraz ponownie przymierzam się do zakupu, a tu cena poszła znaczne do góry, o jakieś 700 zł a za tym nie idą żadne zmiany modelowe

Zastanawiam się, czy to taki chwyt marketingowy, że podwyższają teraz cenę, aby potem w sezonie ją obniżyć w ramach niby promocji ?

 

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to znaczy co, że te ceny raczej w najlepszej opcji się utrzymają lub jeszcze wzrosną ?

trochę głupio kupować rower ze świadomością że się przepłaca aż 700 zł, z drugiej strony to chyba w tej kasie dużego wyboru nie ma ..

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie rób sobie jaj. Kiedy idziesz na zakupy spożywcze to też ze świadomością, że kiedyś to samo masło kosztowało złotówkę mniej? Wszystko idzie w górę więc cena rowerów również. Inna sprawa, że tribany straciły swój największy atut i osobiście nawet bym ich nie brał pod uwagę (chyba, że nie szukasz "szosy" tylko chcesz jakieś szerokie opony pakować to wtedy spoko) 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotychczas jeździłem rowerem typu cross\ treking

Wiecie, jest on dosyć ciężki, ma błotniki bagażnik, no i mam go ponad 10 lat, więc mi się już trochę znudził.

Dla tego chciałem czegoś nowego, rower bardziej sportowy i w miarę uniwersalny, żeby rozpalił we mnie rowerową zajawkę i zmobilizował do częstszej jazdy. Tzn abym mógł jeździć i po szosie, ale również aby nie było mi szkoda (roweru) zjeżdżając gdzieś na leśne drogi, czy łąki czy po miejskich dziurach krawężnikach i wertepach.

Taki rower po pewnym czasie używania, pozwolił by mi zdecydować czy bardziej wolę szosę, czy właśnie wertepy, czy trochę tego i tego

I właśnie Triban RC 520 wydawał być się do tego idealny.

Ale biorąc pod uwagę że jego cena poszła do góry, i przeglądając dostępność rowerów w moim rozmaże, innych marek, wpadły mi w oko jeszcze dwa inne rowery

1) Kellys SOOT 50

Tu trochę nie podoba mi się jego malowanie na 2021 rok, oraz zbyt grube fabryczne opony, wolał bym ciutkę węższe z przeznaczeniem również szosowym

To rower typowo grawelowy, teoretyczne łączący trochę szosy i trochę wertepów. Więc gdy po jakimś czasie używania, okazało by się że wolę np jeździć po szosie, to do Kellysa mógłbym założyć sobie węższe opony, typowo szosowe i pewnie spełnił by on moje oczekiwania.

Czy w jeździe takim Kellysem SOOT 50 z szosowa oponą, a typową szosą będzie duża różnica, odczuwalna ?

Jak np taki kellys wypada w zestawieniu z tribanem RC 520 w kontekście moich potrzeb które opisałem wyżej ?

 

2) Kross Vento 4.0 - to już rower typowo szosowy, ale myślę ze mógł by dać rade gdybym chciał pojeździć też po wertepach. To wydaje mi się poziom zbliżony do tribana rc 520, tylko od Polskiego producenta 

Jaki z tych trzech rowerów waszym zdaniem, najlepiej by się nadał do takich celów jak opisałem ?

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...