Skocz do zawartości

RedBaron

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    100
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralna

O RedBaron

  • Tytuł
    Pro

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Wrocław\Gliwice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wolał bym kupować wszystko razem w jakimś zestawie niż osobno czujniki i osobno licznik To ile musze wydać i co najlepiej kupić żeby mieć te funkcje ?
  2. Wielkie dzięki, to mi bardzo pomoże przy wyborze. Mają rozmiar XS dla Vento 5.0 2021 ale nie mają go opisanego w tabelce na stronie. Ja sugeruje się opisem do modelu 4.0 z 2020 ( bo do niego jest opis dla XS w tabelce) zakładam że to ta sama rama. W tym przekonaniu utwierdza mnie fakt że wymiary dla S'ki sie pokrywają. Jakiś czas temu przysiadałem się do Ski ale Tribana rc 500 z Dechatlonu. Ma podobne wymiary. I wydawało się ok.
  3. Cześć Przed zakupem mojej pierwszej szosy chcę kupić licznik. Żeby liczył jej każdy km najechany od kupna roweru i wyjazdu ze sklepu. Zależy mi na takich funkcjach średnia prędkość aktualna prędkość zegarek kadencja puls (opcjonalne) dystans całkowity dystans tripa Zależy mi aby odczyty były w miarę dokładne i że by nie było problemów z gubieniem sygnału i błędnymi wskazaniami budżet od 1 do max 400 zł Co możecie polecić ?
  4. Właśnie idzie o to różnice między tymi rozmiarami nie są tak duże XS ma długość rury podsiodłowej 470, reach 372 stack 535 S ma długość rury podsiodłowej 500, reach 377, stack 560 Czyli różnica w efektywnej wysokości między tymi rozmiarami to raptem 2,5 cm, a różnica w efektywnej długości roweru to raptem 0,5cm.. Ponieważ nie ma gdzie się do tych rowerów przysiąść i sprawdzić, trudno zdecydować tak na sucho. To rower za 6,5 tyś. I głupio by było jakby rozmiar po zakupie nie leżał. To tak jak by chodzić w za małych albo za dużych butach.. To radzicie żeby jedn
  5. Cześć Myślę nad zakupem takiej szosy jako drugiego roweru. Ale nie mam się gdzie przymierzyć. Problem w tym że jestem na granicy dwóch rozmiarów, tzn do górnej granicy mniejszego rozmiaru brakuje mi 2 cm. A ten większy rozmiar zaczyna się własne od mojego wzrostu. Czyli jestem w dolnej granicy tego większego rozmiaru. xs 154 - 164 ,dł rury podsiodłowej 47 s 162 - 168, dł rury podsiodłowej 50 Ja mam 162,5 lub 3 cm wzrostu, przekrok wyszedł mi 74cm W przypadku gdy jest się na granicy dwóch rozmiarów, słyszałem dwie różne opinie od sprzedawców 1)
  6. Cześć Przymierzam się do zakupu tego roweru, więc byłbym wdzięczny za wszelkie opinie, zwłaszcza jak ktoś ma taki rower i jeździł na nim. Mam też pytanie: 1) Ten rower ma najtańszego GRXa z grupy 400 czyli przełożenia 2/10. Czy w przyszłości jest szansa zmiany napędu na grx 2/11 ? jeśli tak to dużo trzeba by tam powymieniać ? 2) Jak będzie sprawował się na dłuższych trasach np 100 150 km a czasem i 200 ? 3) Czy jeśli w przyszłości będę chciał go używać głównie jako szosę i założę mu jakieś typowo szosowe gumy szerokości 30 - 32, to w jeździe
  7. Dotychczas jeździłem rowerem typu cross\ treking Wiecie, jest on dosyć ciężki, ma błotniki bagażnik, no i mam go ponad 10 lat, więc mi się już trochę znudził. Dla tego chciałem czegoś nowego, rower bardziej sportowy i w miarę uniwersalny, żeby rozpalił we mnie rowerową zajawkę i zmobilizował do częstszej jazdy. Tzn abym mógł jeździć i po szosie, ale również aby nie było mi szkoda (roweru) zjeżdżając gdzieś na leśne drogi, czy łąki czy po miejskich dziurach krawężnikach i wertepach. Taki rower po pewnym czasie używania, pozwolił by mi zdecydować czy bardziej wolę szosę, czy właśn
  8. to znaczy co, że te ceny raczej w najlepszej opcji się utrzymają lub jeszcze wzrosną ? trochę głupio kupować rower ze świadomością że się przepłaca aż 700 zł, z drugiej strony to chyba w tej kasie dużego wyboru nie ma ..
  9. Cześć Zamierzałem kupić jeden z takich rowerów już w zeszłym roku. Ale z różnych przyczyn nie wyszło. Teraz ponownie przymierzam się do zakupu, a tu cena poszła znaczne do góry, o jakieś 700 zł a za tym nie idą żadne zmiany modelowe Zastanawiam się, czy to taki chwyt marketingowy, że podwyższają teraz cenę, aby potem w sezonie ją obniżyć w ramach niby promocji ?
  10. podsumowując wydaje mi się że lepiej zrobię kupując korbę FC-M443 ponieważ kilka miesięcy temu zmieniałem suport na nowy (na kwadrat) i ona będzie do niego pasować Natomiast kupując droższą Alivio FC-M4060 musiał bym zmienić suport na nowy, mimo ze mój jest ok bo był niedawno wymieniany, poza tym prawdopodobnie nie odczuję różnicy więc nie wiem czy jest sens przepłacać Poza tym nie będę musiał się bawić z serwisem zewnętrznych łożysk, na kwadracie będę miał spokój z tematem na dobrych kilka tys km
  11. Czyli HT2 jest bardziej problematyczny, wymaga więcej uwagi dbałości i częstszego serwisu, niż kwadrat, i tu pytanie. Czy korzyść jaką daje HT2 czyli większa sztywność są warte tego zachodu ? I jak tą większą sztywność się odczuwa ?
  12. Masz na myśli to że zewnętrzne łożyska trzeba serwisować ?
  13. nie wiem w którą stronę lepiej pójść 1) korba SHIMANO FC-M443 nie muszę zmieniać suportu tylko przednia przerzutkę 2) korba Alivio FC-M4060 tu muszę zmienić suport i przednia przerzutkę, ale to ma tą zaletę że to jest (Hollowtech II) czyli powinien być sztywniejszy Co byście doradzili ? Czy któraś z tych korb ma może wymienne tarcze(zębatki) ? Ewentualnie z takich gdzie tarcze są wymienialne to co by mogło podejść ?
  14. A co myslicie o korbie SHIMANO FC-M443 48/36/26 170mm http://www.synkros.pl/product-pol-8470-Korba-SHIMANO-FC-M443-48-36-26-170mm.html Czy będzie kompatybilna z moim obecnym zestawem ? Czy lepsza była by korba Alivio FC-M4060, I czy do Alivio FC-M4060 musiał bym koniecznie przednia przerzutkę zmieniać ?
  15. Wyglada nieźle, ale jeśli zmienię przednią przerzutkę na fd t4000 (9 rzedowa) to co jeśli kasetę i lańcuch mam 8 rzędowe, czy to bedzie pasować? Jesli niechcial bym za dużo zamieniać to co by jeszcze moglo przypasować ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...