trapik Napisano 6 Marca 2021 Napisano 6 Marca 2021 Witam, jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o osprzęt rowerowy dlatego przychodzę do was z pytaniem jaki rower warto kupić do kwoty 2500 zł może być plus, max 2600 zł... Rower głównie ma mi służyć do jeżdżenia po trasach rowerowych miejskich jak i lasach, mieszkam blisko morza więc ścieżki rowerowe będą przeplatane z wyprawami przez las. Drugie pytanie jestem dość wysokich rozmiarów mierzę 186 cm wzrostu przy dość szczupłej sylwetce 70 kg jaka rama odpowiadałaby do tych rozmiarów ? M-19, koła 29 cali czy L-21, koła 29 ? Póki co na oku Kross Hexagon 6.0 2021? Ale czekam przede wszystkim na wasze propozycje rowerowe.
Gość Napisano 6 Marca 2021 Napisano 6 Marca 2021 https://kross.eu/pl/rowery/szosowe/gravel/esker-1-0-szary-grafitowy-polysk A może Gravel będzie odpowiednim wyborem,Rama jak dla ciebie rozmiar L https://www.romet.pl/Rower,FINALE,10,792,799,15491,2021.html Ja przy wzroście 183 posiadam Krossa levela 2.0 i jesli chodzi o pozycje jest dobrze. https://www.dobrerowery.pl/kross-level-2-0-2018
Mod Team bogus Napisano 6 Marca 2021 Mod Team Napisano 6 Marca 2021 @trapik z podanego modelu zdecydowanie L.
Q_u Napisano 6 Marca 2021 Napisano 6 Marca 2021 Po mojemu w tym budżecie Unibike albo sławny Indiana z Media Expert. L na pewno.
trapik Napisano 6 Marca 2021 Autor Napisano 6 Marca 2021 To teraz pytanie co będzie lepszym wyborem Hexagon 6.0 2021 czy level 2.0 2021?
Rafał87 Napisano 6 Marca 2021 Napisano 6 Marca 2021 oba mają sprzet niskiej klasy ale z leką przewagą level 2.0 nieco lepszy. Markowe opony, kaseta zamiast wolnobiegu. No i level to już ma chyba bardziej geometrię roweru xc, hexagon to chyba taki bardziej rekreacyjny ale nie porównywałem obu geo także reki sobie uciąć nie dam