Skocz do zawartości

[damper] FOX DHX 3.0


ko17

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jakiś czas temu kupiłem rower i jest tam damper fox dhx 3.0 , jest to mój pierwszy rower full i na temat damperów jestem zielony....Ogólnie jego prace oceniam na dobrą , ale niestety jest na moją wagę za miękki , duży sag koło 1/3 skoku przy 200psi ,ale nie to jest istotne w nim jest sprężyna 500x2.80 więc stwierdziłem że muszę zaopatrzyć się w twardszą i kupiłem 700x2.80 no i niestety nie mogę jej założyć jest o pół tora zwoia wyższa  i nie mogę założyć tego dekielka blokującego sprężynę.  I tu moje pytanie czy ja kupiłem sprężynę nie od takiego dampera ? czy jest jakiś patent że by ją tam założyć?? 

IMG_20201230_183232.jpg

IMG_20201228_173634.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem od damperów, ale twardości sprężyny nie zmienia się jej długością .. Sprężyna ma określoną twardość oraz skok i po tym dobierasz. Jeżeli nie możesz oddać, a kupiłeś odpowiednią, ale różniącą się tylko długością to proponuję skrócić do wymaganej długości. Chyba dobrze rozumuję? Ktoś mnie poprawi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no możliwości oddania nie mam,jasne że mógł bym ją skrócić tylko zakończenie sprężyny będzie inne niż zakończenie takie jak jest w oryginale....dzięki Ador za tego linka,jednak postanowiłem założyć tą sprężynę bez jej docinania....potrzebuje jeszcze jednej osoby bo samemu to się nie da ,ja jak sam próbowałem  ten ''dekielek'' wsadzić to mimo to że ugiąłem lekko sprężynę to i tak brakuje mi pół centymetra  ze by go tam wsadzić , myślę ze z powodzeniem w dwie osoby da się ją tam z tym dekielkiem wsadzić i będzie git...Dzięki za zainteresowanie tematem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach