Skocz do zawartości

[1000-1200zł] używka | mtb | góry | hydraulika | HT | 27,5


kokord

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Nie znam się za bardzo na rowerach, ale chciałbym sobie pojeździć po górach (nie dh). Mieszkam niedaleko Bielska-Białej wiec górki są.

Możecie mi polecić jakiś fajny model roweru używanego do mniej wiecej 1000 zł? Wiem, że nie ma co liczyć na nic fajnego za taką kasę, ale niestety taki mam budżet.

Moim wymaganiem (wiem, że bez sensu) są hamulce tarczowe hydrauliczne (tak wiem, w tej cenie pewnie lepsze będą zwykłe V-brake lub tarczowe mech. ale to taka moja fanaberia.).

Oczywiście w grę wchodzą jedynie ht. Ważę około 65kg jeśli ma to jakieś znaczenie, nie wiem jaki rozmiar ramy, mam 175cm wzrostu. Myślałem o kołach 27,5", czy to dobry wybór?

Coś takiego znalazłem:
https://www.olx.pl/oferta/rower-scott-aspect-45-l-CID767-IDHoIu8.html#5edd90379f
https://www.olx.pl/oferta/rower-kross-black-edition-4-CID767-IDHTY2H.html#8a70a69aab
https://www.olx.pl/oferta/accent-peak-r-2019-20-kola-27-5-hamulce-hydrauliczne-CID767-IDHSVRC.html#b874f2f350

Proszę o pomoc jakich modeli szukać -  jaki osprzęt w tej cenie znajdę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Scott będzie za duży.

W Krossie coś mi się opis nie zgadza. Model korby jest inny niż na zdjęciu. Nie wiem także co tam robi przerzutka XT. Wydaje mi się że rama M też byłaby za duża.

Accent. Ktoś zrobił z tego pokrakę, na dodatek używa nikomu nieznanych jednostek przy kasecie i czymś tam jeszcze. No i po raz kolejny, raczej za duży.

Gdyby nie rozmiar, to ten Scott byłby najrozsądniejszy. W Kross coś mi się opis nie zgadza, a Accent to jakiś ulep. Szukaj dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, kokord napisał:

Moim wymaganiem (wiem, że bez sensu) są hamulce tarczowe hydrauliczne (tak wiem, w tej cenie pewnie lepsze będą zwykłe V-brake lub tarczowe mech. ale to taka moja fanaberia.).