BMXdoPieca Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Nie ma na to reguły... Jak posmarujesz tak jedziesz. Jak będziesz robić regularnie serwis to nic się nie powinno wytrzeć. Bez serwisu czarna anoda zazwyczaj znika po pół roku intensywnego użytkowania lub prędzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Od warunków sporo zależy. Jak golenie wiecznie oblepione błotem to z czasem coś się będzie przedostawać. Ważny jest dlatego rygor pod względem serwisów. Co 50h zajmujesz, czyściwa, sprawdzasz czy nic nie zdziera anody na goleniach, pierzesz gąbki z syfu i je nasączasz, aplikujesz świeży smar pod uszczelki oraz świeży olej. Co 200h wymienisz uszczelki kurzowe (co też ma zasadnjczy wpływ na utrzymanie goleni w dobrym stanie) i ew. inne uszczelnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 A te uszczelki kurzowe nie mogły by być razem z uszczelkami olejowymi, jak jest np. w motocyklach? O nawet są https://www.dobrerowery.pl/uszczelki-kurzowo-olejowe-domain-lyrik-boxxer-35mm Bo na pewno uszczelka olejowa lepiej uszczelnia od gąbki. Tylko jakieś gąbki dali... Czyli co tydzień serwis? Już kupiłem. W piątek powinien dojść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 40 minut temu, Rey112 napisał: Czyli co tydzień serwis? 50h chodzi o realne 50h pracy. Zastanów się czy realnie tyle jeździsz w ciągu tygodnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Gościu do mnie w sklepie gada 15w to będziesz miał beton on jest do ciężkich motocykli i dali mi 5W. Jakiś rzadki jak woda nie będzie za rzadki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 W motocyklach zauważ że dolewasz trochę więcej oleju do lag niż kilkanaście/kilkadziesiąt ml jak w rowerze. Jak dla mnie może być trochę za rzadki, 7.5w to takie chyba minimum jeśli miałbym to robić u siebie. na pewno ci mulic na nim nie będzie i będzie działać w niższych temperaturach. Ale bez obaw możesz zalać, nie zatrze się od tego. Chociaż następnym razem nie daj sobą manipulować i bierz to po co przyszedłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 15W to by pewnie mólił? To wymieszać z jakimś gęstrzym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Nie mieszaj żadnych olejów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 Ten olej wylej albo oddaj i kup olej zalecany do pike/lyrik/yari/revelation czyli RS 0W30 koszt kilkanaście zł za 120ml. Albo lej co chcesz ale później żebyś nie jęczał że amor do bani bo po sezonie CSU i/lub ślizgi do wymiany. No i człek w sklepie pewnie miał na myśli olej do otwartej kąpieli tłumika a nie smarowania, ten w lyrik/pike jest jeszcze bardziej wymyślny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 12 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 24 minuty temu, BMXdoPieca napisał: Nie mieszaj żadnych olejów Bo wybuchną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 14 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Który błotnik lepszy czy to to samo tylko cena inna? https://allegro.pl/oferta/nowy-blotnik-bicyklon-v2-black-zip-mud-fender-dh-8743320464?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_sport_turystyka_rowery_akcesoria_sport_bicycles&ev_adgr=Rowery+i+akcesoria&gclid=CjwKCAiAp5nyBRABEiwApTwjXokPwAQqQydB4gna2q02BXpipyFwitLx1hktjrgO4QpaB8waphEYUBoC7j4QAvD_BwE https://allegro.pl/oferta/blotnik-przedni-racefender-pixel-zip-dh-enduro-8022250516?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_UZSD_pla_sport_turystyka_rowery_akcesoria_sport_bicycles&ev_adgr=Rowery+i+akcesoria&gclid=CjwKCAiAp5nyBRABEiwApTwjXlFg5VtYuoaWEuxNLixdGKUXqRMtJr4zANxjFU4lD0GgMogK2whCGRoC4DEQAvD_BwE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Praktycznie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 14 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Lyrika przyszedł. 27.5 180mm Po mojemu uszczelki do wymiany bo zostają prążki na goleniach? O tutaj widać. Forum świruje i zdjęć nie chce przyjąć. I niech mi ktoś powie jak go się rozbiera? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Ciężko manuala ściągnąć czy na YT zobaczyć? Jak zostawia krążki olejowe to może po prostu jest nasmarowany jak Bozia przykazała.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 14 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Po co te krążki przecież się będzie piach i syf przylepiał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Przecież to kurz przylepiony do nadmiaru smaru/oleju spod uszczelek po serwisie podstawowym. Minie po 2-3 dniach jazdy, będzie się stopniowo zmniejszać. Naprawdę kupujesz amor za takie pieniądze i nie wiesz jak go rozebrać? Bez urazy ale wydajesz dużą kase bez elementarnej wiedzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 14 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Jeszcze go nie serwisowałem. A niby skąd mam mieć wiedzę jak do tej pory miałem uginacza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BMXdoPieca Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 1 godzinę temu, Rey112 napisał: I niech mi ktoś powie jak go się rozbiera? Spuszczenie powietrza, odkręcenie i opukanie dwóch śrubek to chyba nie filozofia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Tyle pitolenia w/s używanego lyrika??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 14 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2020 Kacper... ;), po prostu zacznij od ściągnięcia manuala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 16 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 Nie kładzie żadnego smaru na uszczelki. Jak mocno dokręcić te dolne śruby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 A jak myślisz, co jest na uszczelkach jak je wkłada? Gluty z poprzedniego serwisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 16 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 Przecież wkłada nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 16 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 ....i masz na nich fabryczny smar, po co ma je więc smarować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rey112 Napisano 16 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 16 Lutego 2020 A skąd mam to niby wiedzieć???? To tylko taka cienka warstwa by się nie podwineły przy zakładaniu tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.