Skocz do zawartości

[amortyzator przód] RS Lyrik kupować czy nie?


Rey112

Rekomendowane odpowiedzi

RC2?

Jestem stronniczy, gdyż sam takiego mam i uważam, że to świetny wideł, ale jeśli te ubytki nie są głębokie i nie mają "ostrych krawędzi", to brałbym.

Ujeżdżałem PIKE'a z podobnymi ubytkami - nawet nie wiem kiedy jakiś kamień wybity spod opony to zrobił...przez kilkanaście miesięcy i było okej. Zero utraty powietrza.

Warto też upewnić się, że ten ubytek nie przetarł uszczelek, bo wtedy dojdzie stówka na ich wymianę (plus robocizna albo piwko i odrobina zabawy samemu).

Na upartego można szukać w dobrej cenie nowych górnych goleni albo...okazji na allegro, gdzie ktoś sprzedaje uszkodzony amor z dobrymi goleniami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Fordoniak napisał:

Zero utraty powietrza.

Tłok od komory porusza się wewnątrz goleni. To nie Marcok, żeby przez takie coś powietrze tracić.

 

55 minut temu, Fordoniak napisał:

Warto też upewnić się, że ten ubytek nie przetarł uszczelek

Uszczelki jak uszczelki. Gorzej jeśli ten ubytek ma zadziory i zniszczył ślizg.

Jeśli nie wyczuwasz pod palcem, żeby coś tam odstawało to możesz brać. Ale 1500 za używanego z uszkodzeniami to trochę drogo. Ostatnio coś szukałem to widziałem nowe Lyriki RCT3 od 1700 zł.Zastanów się czy warto zaoszczędzić te 200 zł, bo jeśli ten amor ma jeszcze jakieś uszkodzenia wewnątrz to stracisz to przy pierwszej naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skok możesz zmienić - trzeba wymienić tłok z popychaczem (airshaft). Od razu można zmienić na DebonAir bo koszty porównywalne a czułość odczuwalnie lepsza (jak się potrafi i ma cierpliwość aby to wykorzystać).

RCT3 to trzypozycyine ustawienie kompresji na tłumiku.

W bliźniaczym yari miałem gumę 3.0 i jeszcze był luz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rey112 napisał:

Air shaft się chyba wymienia by zmienić skok?

Zazwyczaj by zmniejszyć. Jak chcesz ze 160 zrobić 180 to przypuszczam, że prawdopodobnie golenie będą za krótkie. Tak przynajmniej było w moim. Nie dało się z niego zrobić więcej niż 160 bez wymiany goleni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Dokumosa napisał:

Po 30EUR widziałem te shafty do Dba. Zdxiercy;)

Czemu rozważasz 29 i 27,5 przecież to nie będzie banglać w tej samej ramie.

Dlaczego?

29 i 27.5+ można stosować zamiennie.

Czyli jednak biorę nowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 7.02.2020 o 00:16, Dokumosa napisał:

Skok możesz zmienić - trzeba wymienić tłok z popychaczem (airshaft). Od razu można zmienić na DebonAir bo koszty porównywalne a czułość odczuwalnie lepsza (jak się potrafi i ma cierpliwość aby to wykorzystać).

RCT3 to trzypozycyine ustawienie kompresji na tłumiku.

W bliźniaczym yari miałem gumę 3.0 i jeszcze był luz.

To jest 27.5+ czy nie jest w końcu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...