Skocz do zawartości

[amortyzator przód] RS Lyrik kupować czy nie?


Rey112

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

RC2?

Jestem stronniczy, gdyż sam takiego mam i uważam, że to świetny wideł, ale jeśli te ubytki nie są głębokie i nie mają "ostrych krawędzi", to brałbym.

Ujeżdżałem PIKE'a z podobnymi ubytkami - nawet nie wiem kiedy jakiś kamień wybity spod opony to zrobił...przez kilkanaście miesięcy i było okej. Zero utraty powietrza.

Warto też upewnić się, że ten ubytek nie przetarł uszczelek, bo wtedy dojdzie stówka na ich wymianę (plus robocizna albo piwko i odrobina zabawy samemu).

Na upartego można szukać w dobrej cenie nowych górnych goleni albo...okazji na allegro, gdzie ktoś sprzedaje uszkodzony amor z dobrymi goleniami.

Napisano

Chargery są super ale jakkolwiek cena nie jest atrakcyjna to ja bym się w to nie pchał, za duże ryzyko że coś zacznie się z tym dziać a potem kombinowania

Napisano
54 minuty temu, Fordoniak napisał:

Zero utraty powietrza.

Tłok od komory porusza się wewnątrz goleni. To nie Marcok, żeby przez takie coś powietrze tracić.

 

55 minut temu, Fordoniak napisał:

Warto też upewnić się, że ten ubytek nie przetarł uszczelek

Uszczelki jak uszczelki. Gorzej jeśli ten ubytek ma zadziory i zniszczył ślizg.

Jeśli nie wyczuwasz pod palcem, żeby coś tam odstawało to możesz brać. Ale 1500 za używanego z uszkodzeniami to trochę drogo. Ostatnio coś szukałem to widziałem nowe Lyriki RCT3 od 1700 zł.Zastanów się czy warto zaoszczędzić te 200 zł, bo jeśli ten amor ma jeszcze jakieś uszkodzenia wewnątrz to stracisz to przy pierwszej naprawie.

Napisano

Uszczelki za 100zł z złota one są?:o

Nowy RCT3 29 solo air tylko 160mm.1600zł.Czym się różni solo od debon air i czy można zwiększyć skok?:huh:

 

Napisano

A i mam jeszcze dwa pytanka przed spaniem.

Co to jest RCT3 zmiana skoku???

Jaką maksymalnie opona wejdzie do Lyrika 27.5 boost?

Napisano

Skok możesz zmienić - trzeba wymienić tłok z popychaczem (airshaft). Od razu można zmienić na DebonAir bo koszty porównywalne a czułość odczuwalnie lepsza (jak się potrafi i ma cierpliwość aby to wykorzystać).

RCT3 to trzypozycyine ustawienie kompresji na tłumiku.

W bliźniaczym yari miałem gumę 3.0 i jeszcze był luz.

Napisano

Lepiej brać nowy  29 160mm (da się przerobić na DA i 180mm?) RCT3 za 1600zł czy używany 27.5 180mm za 1500zł  na zdjęciu poniżej?

image_0.jpg

image_1.jpg

image_2.jpg

image_3.jpg

image_4.jpg

Napisano
Napisano
2 godziny temu, Rey112 napisał:

Air shaft się chyba wymienia by zmienić skok?

Zazwyczaj by zmniejszyć. Jak chcesz ze 160 zrobić 180 to przypuszczam, że prawdopodobnie golenie będą za krótkie. Tak przynajmniej było w moim. Nie dało się z niego zrobić więcej niż 160 bez wymiany goleni.

Napisano
11 godzin temu, Dokumosa napisał:

Po 30EUR widziałem te shafty do Dba. Zdxiercy;)

Czemu rozważasz 29 i 27,5 przecież to nie będzie banglać w tej samej ramie.

Dlaczego?

29 i 27.5+ można stosować zamiennie.

Czyli jednak biorę nowego.

Napisano
W dniu 7.02.2020 o 00:16, Dokumosa napisał:

Skok możesz zmienić - trzeba wymienić tłok z popychaczem (airshaft). Od razu można zmienić na DebonAir bo koszty porównywalne a czułość odczuwalnie lepsza (jak się potrafi i ma cierpliwość aby to wykorzystać).

RCT3 to trzypozycyine ustawienie kompresji na tłumiku.

W bliźniaczym yari miałem gumę 3.0 i jeszcze był luz.

To jest 27.5+ czy nie jest w końcu?

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...