Skocz do zawartości

[do 8000zł] nowy rower

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich. 

Nie znam się na rowerach. Przyszło mi do głowy, żeby kupić rower. Użytkowanie głównie dla poprawy zdrowia. Nie mam pojęcia co wybrać. Kolega jakiś czas temu wpajał mi, że to musi być rower krosowy. Czy nie lepiej jednak fitnes?

Na tą chwilę poniższe wpadły w oko.

Trek FX Sport 5

Merida CROSSWAY XT-EDTION

Pomóżcie

Napisano

Jeśli nie zamierzasz opuszczać utwardzonych dróg, chyba że awaryjnie, to fitness. Jeśli czasem chcesz przejechać po polach, szutrach albo lekkim terenie w lesie, cross będzie wygodniejszy. 

Napisano

Nawet w mniejszym budżecie znajdziesz wiele przyzwoitych propozycji , może póki nie wiesz czego chcesz lepiej wydać mniej , najlepiej przejdź się po sklepach i przymierz , trudno będzie coś ci konkretnie doradzić

Napisano

Nie wydawaj 8k na coś, o czym nie do końca masz pojęcie. Dużo ludzi kupuje rower typu X, a potem się męczy bo to nie to co potrzeba.

Jeżeli masz zamiar jeździć spokojnie i bez szaleństw, to nawet połowa podanej kwoty to będzie dużo i kupisz fajny sprzęt.

No i pamiętaj o budżecie na kask. Na rowerze można poprawić zdrowie, jak i bardzo szybko je stracić.

Napisano

To zależy gdzie będziesz jeździł. Skoro zastanawiałeś się cross czy fitness to oba te typy mają sztywną ramę, a fitness będzie miał też sztywny widelec.

Sprecyzuj konkretnie gdzie i po jakich nawierzchniach masz zamiar się poruszać nowym sprzętem.

Napisano

Głównie po chodnikach, ścieżkach rowerowych, na utwardzonym terenie nie koniecznie asfalcie - mało

Nie mam zamiaru jeździć na wyścigi czy w dalekie trasy. Chciałbym raczej jeździć komfortowo niż na trzepaku

Może faktycznie coś taniego kupić na początek np. Merida CROSSWAY 500

Napisano

1. Po chodnikach, w większości sytuacji nie można jeździć.