Skocz do zawartości

[Remont] Wheeler Pro 39


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

po kilku latach nie dbania o rower zamierzałem się za niego wziąć, wycentrowałem koła, zmieniłem opony i chciałem zmienić łańcuch ale okazało się że mam tylną i przednią przerzutkę do wymiany, tylną kasetę oraz korbę. Przerzutka tył to Shimano Deore, przód shimano Alivio, kaseta to chyba Shimano HG-30 albo Sram PG-830 a korba to chyba Shimano FC-M311. Nie jestem pewny bo w internecie jest róznie napisane na temat tego roweru. Teraz pytanie, czy opłaca się wymieniać na dokładnie takie same podzespoły czy może kombinować z innymi? Nie chce za dużo zainwestować w ten rower, wolałbym tak do 300zł maksymalnie. Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny bo jestem w tym zielony :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Razian napisał:

mam tylną i przednią przerzutkę do wymiany [...]. Przerzutka tył to Shimano Deore, przód shimano Alivio

A co jest nie tak z przerzutkami? Mają jakieś luzy, są pogięte? Zwykle to one długo wytrzymują, chyba że oberwały mocny strzał. Wymienia się linki i pancerze, czasami kółka.

 

Teraz, Razian napisał:

do wymiany, tylną kasetę oraz korbę

Wstaw fotki tutaj:

to się dowiesz, czy faktycznie są do wymiany.

Edytowane przez Garlock
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerzutki mimo regulacji przerywają i tylko połowa jakaś wchodzi. Zębatka na pewno jest do wymiany bo widać gołym okiem że niektóre zęby są całkiem ścięte a niektóre do połowy. Poza tym zakładałem nowy łańcuch i tak przeskakiwał że się jechać nie dało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Razian napisał:

Przerzutki mimo regulacji przerywają i tylko połowa jakaś wchodzi.

Prawie na pewno kwestia regulacji.

25 minut temu, Razian napisał:

Zębatka na pewno jest do wymiany bo widać gołym okiem że niektóre zęby są całkiem ścięte a niektóre do połowy.

Kasety tak mają, z tego co wiem ułatwia to zmianę biegu.