lukasz471 Napisano 29 Kwietnia 2019 Napisano 29 Kwietnia 2019 Proszę, doradźcie mi w zakupie roweru. Wstępnie podoba mi się rower merida crossway 100 https://sklep.eurorower.pl/pl/p/ROWER-MERIDA-CROSSWAY-100-51CM-BLUE-2018/6574 ale czytałem o starych rocznikach, ze maja słaby osprzęt i sam nie wiem. Z uwagi na to, ze w temacie rowerów jestem zielony, liczę ze ktoś wypowie się o tym rowerze albo zaproponuje coś innego. Mam 186cm wzrostu i wagę 95.
Pablo59 Napisano 29 Kwietnia 2019 Napisano 29 Kwietnia 2019 Zakładając zgrubnie że cena naklejki na ramie + wartość osprzętu jest wielkością stałą - jeśli wybierzesz za konkretną kwotę rower o "ceniącej się" marce - dostaniesz gorszy osprzęt ( i to niezależnie czy stary czy nowy rocznik weźmiesz pod uwagę) .... Merida akurat "się ceni"
yarad Napisano 29 Kwietnia 2019 Napisano 29 Kwietnia 2019 Osprzęt i cena wskazanej Meridy są dość typowe dla markowych, "wiodących" producentów. Wyposażenie jest przyzwoite i wystarczające dla spokojnej turystyki czy jazdy miejskiej, zapewne nic nie będzie doskwierać. Naturalnie można skierować oko na rodzinę Kands & CO, gdzie rower z podobnym osprzętem, za to na staromodnej ramie, jest może nawet 1000 zł tańszy. Niemniej uroda, a na pewno wygoda przymierzonego roweru to również zasadniczy argument na rzecz zakupu.
Janu_sz Napisano 29 Kwietnia 2019 Napisano 29 Kwietnia 2019 Że co ? sto razy wolałbym Kands & CO niż płacenie za marketing znanych marek. To co oferują Treki, Meridy, Scotty, Gianty za 2,5-3k to kpina.
Dokumosa Napisano 29 Kwietnia 2019 Napisano 29 Kwietnia 2019 Podlinkowana merida to do bólu budżetowa konstrukcja. Kands/Lazaro będzie ze 700zł tańszy na tych samych gratach.
lukasz471 Napisano 29 Kwietnia 2019 Autor Napisano 29 Kwietnia 2019 Szkoda tylko, bo podoba mi się design właśnie taki niebieski. To co innego w tej cenie? Unibike viper gts, romet orkan 4, kross evado 6.0?