Skocz do zawartości

['Upgrade roweru] Marka Concord downhill modelmtb 2000 - zmiana wizualna'.


Kiki1337

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie chciałbym polepszyć wygląd roweru bo jak dla mnie wygląda trochę dziecieco.Nie wiem co mam robić czy malować czy co nie znam się zbytnio na tym.Chce na pewno zachować nalepki bo jest to oryginalny rower downhill mam w planach wymianę (gripów i barendów) na żółte i zmianę na (czarną kierownicę mtb) budżet 250zl

received_344752622823355.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na eBay czy Amazon chodzi po 340dolarow polecam sprawdzić :)

A po 2firma produkująca te rowery jest firma która produkuje downhille może to jest szosowy ale mogę wysłać zdj ze ma napisane moto dh

Może pomyliłeś jakiś słabszy rower bo to nie jest rower z niskiej półki ale może się tak wydawać

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to podróbka legendarnego Concorda ? Chociaż wygląda na oryginalny, skąd wytrzasnąłes tą maszynę?

A propos zmiany wyglądu to zainwestuj w retro ciuchy mtb, a rower zostaw jak jest. Kawka na rynku, Ty w kolorowych ciuchach, kasku okularach... jedynkę Kilera widziałeś ? Będzie fun.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Kiki1337 napisał:

Na eBay czy Amazon chodzi po 340dolarow polecam sprawdzić