mrowkaa Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Witam jako ze nie znalazłam tutaj tzw oślej łączki to zaraz moj temat wyłąduje w śmietniku. Przepraszam jestem laikiem ;p Otóż posiadam rower Klauden floryda 28`` , korba 170 , 6 przerzutek shimano mam 175cm wzrostu i mam wrażenie ze poprostu za duzy opór mi ten rower stawia , jezdze głównie rekreacyjnie , asfalt , chodnik czasem utwardzona droga lesna itp. Ogolnie rower składany i kilka rzeczy ma innych niz podstawowy model :wlasnie zmeniona korba , czy przedni amortyzator i amortyzator siedziska - nie ja to skladalam ja go tylko dostalam. Jest jakiś sens zmiany na dłuższą ? Chciala bym osiągnac poprostu wygode i się nie męczyć pod górke. No chyba że jeszcze jakies rozwiazanie ps. Zdziwilo mnie tez ze taka sama dlugosc korby ma zamontowana moja córka w swoim Goetze 24`` ale am to rower mimo trzech przerzutek praktycznie płynie
Dokumosa Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 6 przerzutek? Piasta wielobiegowa? Ew. zdjęcie dokładnie Twojego roweru.