Gość Napisano 14 Stycznia 2019 Napisano 14 Stycznia 2019 Hej, Zauważyłem że w wielu przypadkach jeżeli chodzi o produkty od VELO, termin dostawy zmienił się nawet na 30 dni ( Allegro, Sklepy Internetowe). Ktoś się orientuje z czego to wynika i kiedy wszystko wróci do normy?
Mod Team KrissDeValnor Napisano 14 Stycznia 2019 Mod Team Napisano 14 Stycznia 2019 Może kontenery płyną z Chin , a może to ferie zimowe
Dokumosa Napisano 14 Stycznia 2019 Napisano 14 Stycznia 2019 To raczej efekt zgubuenia około 300 kontenerów o czym było głośno 3 stycznia.
Janu_sz Napisano 14 Stycznia 2019 Napisano 14 Stycznia 2019 Holendrzy połowę dostawy VELO mają już w domu
mblajet Napisano 14 Stycznia 2019 Napisano 14 Stycznia 2019 Pamiętajcie, że jest jeszcze coś takiego jak inwentura.
mblajet Napisano 15 Stycznia 2019 Napisano 15 Stycznia 2019 Z tego co wiem to własnie do 14 stycznia trwała u nich inwentura. Jak to połączysz z przerwą świąteczną to się robi duża dziura w realizacji zamówień. Stąd pewnie te 30 dni.
Gość Napisano 15 Stycznia 2019 Napisano 15 Stycznia 2019 Byłem w sklepie, wszystko jest normalnie dostępne. Temat do zamknięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.