Gość Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Przykładowy link https://salon-rowerowy.pl/oslony-ramy-korby-lancucha/3575-oslona-protektor-szprych-tyl.html Czy uważacie, że ta plastykowa osłona szprych jest konieczna? Z mojego doświadczenia wynika, że łatwo się brudzi i pęka. Kiedyś były aluminiowe , nawet to wyglądało, teraz nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team michuuu Napisano 14 Lipca 2018 Mod Team Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Jest to jedna z pierwszych części w kupionym rowerze do wyrzucenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Nie ma sensu tego trzymać. Przez 4-5 lat jak samemu serwisuję rower łańcuch spadł mi poza największą koronkę tylko raz. Na dodatek na własne życzenie bo regulowałem skrajne położenie wózka i nieco przesadziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 A ja w tym konkretnym przypadku zostawiłbym. Patrząc na zdjęcie, to przerzutka raczej nie jest zbyt precyzyjna i taka osłona może się przydać. Swoją drogą, masz więcej zdjęć tego roweru? Wygląda na stary model z ciekawymi rozwiązaniami (jak na obecne czasy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Teraz, zekker napisał: Swoją drogą, masz więcej zdjęć tego roweru? Wygląda na stary model z ciekawymi rozwiązaniami (jak na obecne czasy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Piękne ! Widziałem podobny patent jako przednią przerzutkę , tylnej takiej nigdy . A do czego jest górna wajcha ? A co z długością łańcucha ? Nie potrzeba jakiegoś napinacza ? Co do pytania , przy takiej przerzutce koniecznie zostaw ten protektor , szczególnie jeśli jest oryginalny . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 6 minut temu, WaGiant napisał: Co do pytania , przy takiej przerzutce koniecznie zostaw ten protektor , szczególnie jeśli jest oryginalny . To nie jest mój rower Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Górna wajcha odpina koło, żeby mogło przesunąć się w hakach. Zauważ, że nie ma tam żadnego napinacza łańcucha, zmiana biegu to każdorazowo konieczność przestawienia koła w hakach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaGiant Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Tak też pomyślałem , później . Długość tej wajchy sugeruje że to można było robić w czasie jazdy . ???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 Był w którymś BikeBoardzie artykuł na ten temat, autor twierdził że owszem, koło odpinało się w trakcie jazdy, natomiast też ciężko mi sobie wyobrazić, jak po takim zabiegu wyglądała kwestia równego położenia koła, o takich drobiazgach jak pozycja klocka względem obręczy nie wspomnę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
abdesign Napisano 14 Lipca 2018 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2018 9 godzin temu, Thomlodz napisał: To nie jest mój rower No w sumie na zdjęciach są dwa różne rowery, pierwszy i drugi w pełniejszym ujęciu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.