Skocz do zawartości

[zacisk] Magura MT2


szosti93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od razu chciałbym nadmienić że na rowerach się zupełnie nie znam, dostałem rower 2 sezony temu i w tym roku zaczęły się problemy, mianowicie przestał działać zupełnie tylny hamulec. Pojechałem do serwisu, wstępnie powiedzieli że jest zapowietrzony i w 30min mi to zrobią więc ten rower zostawiłem. Gdy wróciłem powiedzieli że sprawa jest bardziej skomplikowana, ponieważ pękł zacisk i przy hamowaniu "rozchodzi się". Chciałbym go wymienić, lecz jako że rowerem jeżdżę tylko rekreacyjnie to chciałbym to zrobić niewielkim kosztem. Jaki zacisk w niskiej cenie mogę kupić aby pasował ? Poniżej wrzucam zdjęcia mojego zacisku oraz klamki jakie posiadam w rowerze. Ponownie dodam że nie znam się zupełnie i nie wiem na co zwracać uwagę, czy na wielkość tarczy, klamki, czy może coś innego. Będę wdzięczny za każdą pomoc.

IMG-6304.JPG

IMG-63051.JPG

Edytowane przez szosti93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy zacisk to koszt ~180zł + montaż i odpowietrzenie. Za 60-70zł kupisz komplenty hamulec shimano br-m315 ;). Jak byś się uparł to do tej magury podpasujesz sam zacisk shimano (za 80-90 można mieć nowy z br-m615). Nie powiem Ci jednak czy na 100% gwint przewodu będzie pasował (nie sprawdzałem). Odnośnie medium to jeździłem w shimano na niebieskim oleju magury kilka lat bez żadnych negatywnych konsekwencji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Mod Team

Zacisk pękł ... A możesz pokazać to pęknięcie ? Ja bym tez napisał do magury może by pomogli bo uszkodzenia ich hamulców są raczej rzadkością.

W dniu 16.04.2018 o 11:22, Dokumosa napisał:

ak byś się uparł to do tej magury podpasujesz sam zacisk shimano (za 80-90 można mieć nowy z br-m615). Nie powiem Ci jednak czy na 100% gwint przewodu będzie pasował (nie sprawdzałem).