Skocz do zawartości

[nawigacja] Bryton 330


Seba3002

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Mam takie pytanie, chce kopić Brytona 330 na ten sezon ale żeby nie przepłacać to myślę kupić go w Chinach z tym że w rozsądnej cenie jest wersja chińska za 350zł czyli prawie o 200zl tańsza niż w Polsce. Czujniki dokupie osobno ale to już inna sprawa.

Myślicie, że to dobry wybór? gdzieś przeczytałem ze posiada również polską wersję językową... Jakie są jego największe wady? Ostatecznie bateria z podłączonymi czujnikami SPD, CAD, HR wytrzymuje długo na baterii? Jak wygląda sprawa nawigowania po ścieżce GPX, da się ją przybliżyć czy widać ją tylko w całości (nie wyobrażam sobie zeby coś dostrzec na trasie 100km w takim oddaleniu)? Pokazują się wtedy informacje za ile i  w którą stronę trzeba skręcić (plik GPX)?

Ostatnimi czasy wysłałem maila do suportu w sprawie możliwości przeróbki modelu na wersję international po czym odpowiedź była pozytywna. Czy ktoś próbował przerabiać wersję chińską na międzynarodową? Ewentualnie jak się z tym licznikiem żyje w wersji chińskiej?

 

p.s.

wersja chińska z tego co się orientuję to brak synchronizacji przez WiFi (poza firmware) i konieczność korzystania z chińskiej wersji aplikacji na telefon do połączenia bluetooth.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Seba3002 napisał:

myślę kupić go w Chinach z tym że w rozsądnej cenie jest wersja chińska za 350zł czyli prawie o 200zl tańsza niż w Polsce.

 Bierzesz pod uwagę ewentualne opłaty celne, VAT itd.?

9 godzin temu, Seba3002 napisał:

konieczność korzystania z chińskiej wersji aplikacji na telefon

Jak panimajesz kitajski, to czemu nie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupiłem Brytona 330 na ali + do tego zestaw czujników combo spd/cad Magene 210 + pulsu Magene MHR10.

Za sam licznik dałem 295zł wersja CHINA ONLY (ale o tym za chwilę) a za czujniki 2x 210 i 1x MHR10 167zł

Jeśli chodzi o wersje licznik ten występuje w wersji international jak i china only - jest to wersja z ograniczeniami synchronizacji danych. 

Wersje chińską można łatwo przerobić na wersje międzynarodową :) wystarczy mail do suportu brytona ze zdjęciem numeru UUID i wytłumaczeniem sytuacji ze ktoś niby "nabił nas w butelkę" i wysłał złą wersję. W odpowiedzi (ja dostałem po kilku dniach) otrzymamy specjalne firmware, pliki konfiguracyjne i instrukcje jak przeprowadzić modyfikację. Po zabiegu bryton zyskuje pełną funkcjonalność z minimalnym ograniczeniem - aktualizacja softu i przywrócenie ustawień fabrycznych powoduje konieczność ponownego "crackowania". Powymieniałem parę maili i ponoć w następnej wersji aktualizacji będzie wybór wersji do zainstalowania na urządzeniu czy to global czy china.

Licznik bez problemu sparował się przez ANT+ z czujnikami SPD, CAD i HR, a porównując wskazania do starej sigmy wszystko wygląda w porządku, bez przekłamań mam tylko wrażenie że troszeczkę z opóźnieniem wyświetla wskazania - testy na trenażerze.

Co do nawigacji to jeszcze za bardzo się wypowiedzieć nie mogę bo testy były prowadzone kilka razy i to w trakcie dojazdu do pracy autobusem. Zapis ścieżki wydaje mi się niezbyt dokładny, gdy stałem w miejscu zapisał mi ślad jak by był w ruchu (przykład w załączniku) może to przez to że bylem w metalowym autobusie a nawigacja działająca do 36h w tak małym opakowaniu ma za małą moc na takie przeszkody. Pojadę w teren jak się zrobi ciepło to zrobię aktualizację.

Co do samego nawigowania po ścieżce to prowadzenie mamy tylko po trasach stworzonych przez aplikację brytona - szkoda, może kiedyś się coś zmieni i będzie można używać OSM... Co do prowadzenia brakuje mi trochę precyzyjnych opisów ulic nie mogłem ogarnąć... Miałem wrażenie że w 50% przypadków wyświetla nazwy przecznic w które nawet się nie skręca.... Dziwne ale jeszcze to sprawdzę. Nie podoba mi się jeszcze długość nazw ulic, byłem zawiedziony że wyświetlane są tylko kawałki nazw ulic jeśli miały one więcej niż 7-8 znaków. Co do samej ścieżki to też trochę mi się nie podoba... na załączonym zdjęciu droga miała minimalne łuki a tu wygląda jak by to były ostre zakręty przynajmniej 90 stopni.

Odniosę się jeszcze do opinii że można wyrwać gniazdko USB. Oceniam że jest to możliwe jednak wydaje mi się że można tego uniknąć. Otóż kabelek który dostałem do zestawy wybitnie mocno siedział w gnieździe do tego stopnia że musiałem użyć sporej siły do odłączenia licznika - jeśli miał bym tak robić cały czas to nie zdziwił bym się jeśli gniazdo zostało by wyrwane. Jest jednak proste wyjście - inny kabel. Wziąłem kabel od telefonu i wszystko działało a siła potrzebna do rozłączenia licznika minimalna :) 

 

Co najgorsze czego doświadczyłem już opisałem a teraz pozytwy:

Bateria jest wybitnie dobra,  kilka godzin się bawiłem na świeżo wyciągniętym urządzeniu bez doładowywania, na podświetleniu i pasek jej pojemności nawet się nie skurczył.

Za te cenę którą dałem nie mam co narzekać - mniej niż 300zł

Jakość wykonania jak dla mnie na europejskim poziomie, nic nie trzeszczy, dobrze się trzyma, przyciski wygodne, jakość obrazu OK, akcesoria (montaż do roweru) dobrej jakości

Wiele funkcji, łączność z czujnikami SPD, CAD, HR, Di2, Power, CAD/SPD, konfigurowalne pulpity a do tego język polski (szkoda że niekompletnie przetłumaczone menu)

test1.jpg

test2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...