kolo1 22 Napisano 26 Listopad 2017 Hej .Mam walnięty tłumik do foxa ( jego schemat jest w załączniku ) . Wyciek oleju nastąpił z pod uszczelki w dolnej części kartridża - którą wymieniłem , ale... . Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem - jak to poprawnie zrobić i jak odpowietrzyć . Potrzebuję małych wskazówek . Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
Ilia 79 Rowery (4) Napisano 26 Listopad 2017 Może złą uszczelkę dałeś. Trochę nieczytelny ten rysunek. Nie wiem czemu nie mogę powiększyć, po ściągnięciu otwiera mi się w Internet Explorer. Możesz wrzucić powiększoną wersję, np. fragmentu, który Cię interesuje. I dla pewności wrzuć fotę tłumika, z którego miejsca cieknie. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
durnykot 1336 Napisano 26 Listopad 2017 Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem Jaki problem? O/C to proste tłumiki- zalewasz, wkładasz i powinno działać. W tych tłumikach mega ważna jest ilość oleju. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kolo1 22 Napisano 27 Listopad 2017 no napełniłem i ... za pierwszym razem działał ale z dzwinym skokiem ( jakby oleju było za mało ), a jak dolałem na full to z kolei zablokowało go na amen (czyli blokada jakby trzymała non stop ) . Jest na necie jakiś manual jak to zrobić ? Pozdr . Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
dovectra 246 Rowery (6) Napisano 28 Listopad 2017 teraz to musztarda po obiedzie ale na przyszłość zlewaj olej i sprawdzaj ile fabryka dała i notuj by wlać tyle samo Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
phoe 360 Rowery (2) Napisano 28 Listopad 2017 (edytowane) @dovectra Słaba rada! Nie łatwiej tyle ile producent zaleca? ... tym bardziej że był wyciek tego oleju... @kolo1 Dla 2013 32 Float 29" 120-130 (FIT and O/C CTD damper) lejesz odpowiednio: - 10wt. Red Damper 0ml - 20wt. Gold Damper-side oil bath 30ml - Spring-side oil bath 30ml - Float Fluid Air Chamber 5ml Edytowane 28 Listopad 2017 przez phoe Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
durnykot 1336 Napisano 28 Listopad 2017 IMO ważne jest aby zastosować konkretny olej, a nie pierwszy z brzegu. Jak masz za dużo oleju, to strzykawką wybieraj po 2-3 ml aż do prawidłowej pracy. Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kolo1 22 Napisano 29 Listopad 2017 (edytowane) "Dovectra" - jak można zlać olej który wyciekł . A dokładnie olej wyciekł z tłumika i zmieszał się z olejem z lagi . Dzięki za info o olejach "Phoe" . "Durnykot " - tak chwilę pomyślałem , ale chyba od du..y strony zabierałem - spróbuje olej nalać odwrotnie . Hej . Edytowane 29 Listopad 2017 przez kolo1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach
kolo1 22 Napisano 30 Listopad 2017 (edytowane) Hej . Udało się - tłumik działa jak należy . Dolewanie oleju było dobrym sposobem , ale kluczowe było to, że jak się już go naleje , trzeba jednak w pewnym sensie "odpowietrzyć " tłumik ( powietrze lubi się zebrać tuż pod tłokiem ) . Ogólnie dzięki za rady i Pozdrawiam Edytowane 30 Listopad 2017 przez kolo1 Udostępnij tego posta Odnośnik do posta Udostępnij na innych stronach