Skocz do zawartości
kolo1

[tłumik] fox 32 O/C CTD VCT Cartridge- serwis

Rekomendowane odpowiedzi

kolo1

Hej .Mam walnięty tłumik do foxa ( jego  schemat jest w załączniku ) . Wyciek oleju nastąpił z pod uszczelki w dolnej części kartridża - którą wymieniłem , ale... . Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem - jak to poprawnie zrobić i jak odpowietrzyć . Potrzebuję małych wskazówek :) . Z góry dziękuję za pomoc . Pozdrawiam .

post-141582-0-71199600-1511691104_thumb.gif

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ilia

Może złą uszczelkę dałeś. Trochę nieczytelny ten rysunek. Nie wiem czemu nie mogę powiększyć, po ściągnięciu otwiera mi się w Internet Explorer. Możesz wrzucić powiększoną wersję, np. fragmentu, który Cię interesuje. I dla pewności wrzuć fotę tłumika, z którego miejsca cieknie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

 

 

Problem nastąpił przy napełnianiu go olejem

Jaki problem?

O/C to proste tłumiki- zalewasz, wkładasz i powinno działać. W tych tłumikach mega ważna jest ilość oleju.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kolo1

no napełniłem i ... za pierwszym razem działał ale z dzwinym skokiem ( jakby oleju było za mało ), a jak dolałem na full to z kolei zablokowało go na amen (czyli blokada jakby trzymała non stop ) . Jest na necie jakiś manual jak to zrobić ? Pozdr . 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
dovectra

teraz to musztarda po obiedzie

ale na przyszłość zlewaj olej i sprawdzaj ile fabryka dała i notuj by wlać tyle samo

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
phoe

@dovectra

Słaba rada! Nie łatwiej tyle ile producent zaleca? ... tym bardziej że był wyciek tego oleju...

 

 

@kolo1

Dla 2013 32 Float 29" 120-130 (FIT and O/C CTD damper)

lejesz odpowiednio:

- 10wt. Red Damper 0ml

- 20wt. Gold Damper-side oil bath 30ml

- Spring-side oil bath 30ml

- Float Fluid Air Chamber 5ml

 

Edytowane przez phoe

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
durnykot

IMO ważne jest aby zastosować konkretny olej, a nie pierwszy z brzegu. Jak masz za dużo oleju, to strzykawką wybieraj po 2-3 ml aż do prawidłowej pracy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kolo1

 

 

"Dovectra" -  jak można zlać olej który wyciekł :) . A dokładnie olej wyciekł z tłumika  i zmieszał się z olejem z lagi .

Dzięki  za info o olejach "Phoe"  . 

 "Durnykot " - tak chwilę pomyślałem , ale chyba od du..y  strony zabierałem - spróbuje olej nalać odwrotnie :)

 Hej . 

Edytowane przez kolo1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
kolo1

Hej . Udało się - tłumik działa jak należy . Dolewanie oleju  było dobrym sposobem , ale kluczowe było  to,  że jak się już go naleje ,  trzeba jednak w pewnym sensie  "odpowietrzyć " tłumik ( powietrze lubi się zebrać tuż pod tłokiem )   . Ogólnie dzięki za rady i  Pozdrawiam  :)

 

Edytowane przez kolo1

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Ta strona korzysta z plików cookies. Możesz dowiedzieć się więcej tutaj: Polityka prywatności, Regulamin.