Skocz do zawartości

[Hamulce Hydrauliczne] Dopasowanie klamki do zacisku XTR M975


KOSmal93

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Nigdy wcześniej nie rozbierałem hamulców hydraulicznych, jednakże zakupiłem widelec z zaciskiem XTR M975, chciałbym na nim ogarnąć fajny przedni hamulec.

Z uwagi na fakt, że środki mam ograniczone myślałem o zakupie klamki Shimano XT M785  

Czy klamka ta będzie pasować ?

Jestem w temacie troche zielony, dlatego nie bardzo wiem co musze kupić poza klamką aby to złożyć.

 

Czytałem o specjalnych nakrętkach "Oliwkach"  Jedna przy zacisku, druga przy klamce, natomiast czy mógłby mi ktoś doradzić jaki przewód hamulcowy dokupić do takiego zestawu, oraz czy sama klamka M785 będzie kompatybilna z zaciskiem M975.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zadziała bardzo dobrze z klamką m785 i każdą inną normalnie dostępną shimano też, nawet z m315 (chociaż klamki poniżej m506 to będzie słaby pomysł ale fizycznie zadziała), z najnowszymi typu m6000, m7000 etc też. Przewód shimano bez banjo taki jak mają deorki: SM-BH90-SS, końcówkę tę od zacisku będziesz miał już zarobioną, ta od klamki jest do cięcia (przy skracaniu) ale masz w komplecie nową oliwkę i wkład

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będzie pasować nie martw się, nic nie będziesz musiał zmieniać na bh59, one mają montażową końcówkę do zacisku identyczną jak bh90-ss (do klamki to wszystkie mają identyczną). Insert jest "inny" (mocne słowo jak to że to różnica w kolorze i materiale - na upartego możesz je podmieniać między przewodami) ale bh90 nadaje się do zestawu nowa klamka m785 plus br-m975 tak samo jaki i dedykowany do zestawu klamka m975 plus zacisk m975 starszy bh59, różnice w średnicach (wewnętrznej przewodu i insertu) są pomijalne bo to są "mikrony" a zewnętrzna średnica czyli to co wraz z oliwką uszczelnia jest IDENTYCZNA.