Skocz do zawartości

[3099] czy się opłaca?

ede

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Do jakiej jazdy rower ma służyć (maratony czy komfortowa jazda rekreacyjna) ? Z tyłu to chyba sztywnej osi nie ma, ale czy z przodu jest. Głowka ramy wyglada na dość wysoką, osprzęt przyzwoity za te pieniądze, choć okazja to to jest żadna.

Napisano

jazda raczej rekreacyjna 

jestem zielony w temacie osprzętu i specyfikacji chce kupic dobry rower na lata 

mam 181 cm waga 85 kg

Napisano

Nowy? Jak nowy to ok, bo masz już w nim widelec powietrzny, reszta w miarę przyzwoita, tylko kaseta o trochę słabym zakresie - 11-32, 11-36 dużo lepsza by była.

Hamulce to loteria, cholera wie co to za cudo tam siedzi, ale najniższe modele Shimano też szału nie robią.

Napisano

rama 20 cali

serwis amora postaram sie załatwic za free przy kupnie, mieszkam niedaleko sklepu z tym rowerem dziś go widziałem

Napisano

To przymierz go sobie i możesz w tej cenie go wziąć spokojnie.

Teraz za około 3000zł nie kupisz nic łatwo na powietrznym widelcu i tak, a to że rower jest 2014 rocznik nie ma żadnego znaczenia.

Napisano

koleś w sklepie mówił ze w kellysie jest gwintowany czy jakos tak a tu niewidzę

Napisano

W obu masz suporty montowane na gwintowaną mufę , w Kellysie jest to starsze rozwiązanie octalink a w Unibike nowsze z zewnętrznymi łożyskami i zintegrowaną osią (stosowane w wyższych grupach osprzętu).

Napisano

@gtb właśnie mnie wyprzedziłeś. W TNT 50 z tyłu jest zwykła 9 mm. Kolega teraz ma widelec XC 32, od nowości, a wcześniej miał XCR na powietrze i stwierdza, że wolałby XCR'a, mówił też, że serwis prostszy. Flite ma lepszą korbę, którą zresztą jak ktoś trochę obeznany w warsztacie to normalnymi narzędziami ściągnie. Po za tym Hample Deore, a te w TNT to na poziomie, no nie wiem, chyba altusa.

• Mod Team
Napisano

@ GTZaskar1991

Kellys nie ma sztywnych osi, ale w tym budżecie byłby to ewenement.

@ ede