wojtas7 Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 Jakie występują różnice między najnowszymi XTR XT a SLX? Przeskok cenowy między XT a XTR jest znaczący.. Dzięki.
gtb Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 XTR ma bodajże "plastikowy" cyngiel i jest ciut lżejszy względem XT (technicznie to to samo) , SLX różni się już dość sporo (brak Multi Release i Instant Release a to największe zalety manetek z wyższych grup).
modrzew Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 Przeskok cenowy między XT a XTR jest znaczący... Zawsze był i nadal będzie. To się nazywa pozycjonowanie produktu.
teraw Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 W XTR płacisz za "R", kilka gramów różnicy i kolor szarej eminencji. Bierz XT, bo ogólnie taki sam a tańszy.
Andys Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 Sam się zastanawiam pomiędzy Shimano (RD-M8000 z SL-M8000 lub SL-M9000), a SRAMem (GX przerzutka + trigger). Wracając do tematu, według MTBR, poza wagą i ceną, różnice pomiędzy XT, a XTRem są takie, że drugi ma 4 łożyska, nie 2 jak XT, XTR ma również krótszy skok dźwigni zrucającej na twardsze przełożenia.
michalANANAS Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 Przy 1x11 gx i xt. sram cenowo zamienił się z shimano miejscami może warto. tapniete z telefonu
Arni220 Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 Z ekonomicznego punktu widzenia najkorzystniej wychodzi XT, nawet krótszy skok dźwigni na poziomie amatorskim tego nie zmieni raczej.
Andys Napisano 25 Grudnia 2016 Napisano 25 Grudnia 2016 GX nadal nie jest tańszy od XT. Poza tym, same kółka przerzutki SRAMa kosztują ok 4x więcej niż do XT-ka (wiem, są Narrow-Wide i mają 12 zębów ). Sprzęgło w GX (Type 2.1 w wersji 1x11) praktycznie nie ma możliwości regulacji siły, a manetka GX nie ma możliwości zrzucania na raz więcej niż 1 biegu (co przy stopniowaniu kaset 1x11 może mieć mniejsze znaczenie), żeby chociaż umożliwiała ustawienie kąta dużej dźwigni, ale GX też tego nie posiada. Krótko mówiąc, gdyby nie fakt, że SRAM zmienia biegi bardziej wyraźnie, XT byłby oczywistym wyborem. Ponieważ 1x12 szybko nie zejdzie "pod strzechy", chciałbym kupić sensowne przerzutkę i manetkę 1x11, bo reszta i tak będzie przecież do wymiany, ale wybór nadal nie jest dla mnie jednoznaczny.
Chleje24na7 Napisano 26 Grudnia 2016 Napisano 26 Grudnia 2016 XTR działa lepiej od xt Jak autor postu ma wystarczająco $$ na xtr to nie ma co się zastanawiać.
Ziemko Napisano 26 Grudnia 2016 Napisano 26 Grudnia 2016 Jakie występują różnice między najnowszymi XTR XT a SLX? Przeskok cenowy między XT a XTR jest znaczący.. Dzięki. SLX nie ma zdaje się możliwości regulacji sprzęgła. Z opisów wynika też że obsługuje napędy 10rz przy czym minimalna wielkość największej koronki kasety to 40T Jakie występują różnice między najnowszymi XTR XT a SLX? Przeskok cenowy między XT a XTR jest znaczący.. Dzięki. SLX nie ma zdaje się możliwości regulacji sprzęgła. Z opisów wynika też że obsługuje napędy 10rz przy czym minimalna wielkość największej koronki kasety to 40T
modrzew Napisano 26 Grudnia 2016 Napisano 26 Grudnia 2016 Regulacji sprzęgła w manetce to nie ma nawet w xtrze... Przeczytaj jeszcze raz całą nazwę tematu
Ziemko Napisano 26 Grudnia 2016 Napisano 26 Grudnia 2016 W XT też nie masz. Sprzęgło reguluje się w przerzutce
modrzew Napisano 26 Grudnia 2016 Napisano 26 Grudnia 2016 Niemożliwe! Dobrze, że mnie uswiadomiłeś bo zawsze kręciłem tą baryłką myśląc że to do sprzęgła. Serio jeszcze nie załapałeś, że to temat o manetkach a nie przerzutce tylnej?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.