Skocz do zawartości

Andys

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    189
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Andys w dniu 31 Sierpnia 2014

Użytkownicy przyznają Andys punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia użytkownika Andys

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

11

Reputacja

  1. Od ponad roku (jakieś 10k km.) mam Silverback`a Sola 1. Jestem naprawdę zadowolony. Mam 182cm. i nogę 83cm., wziąłem rozmiar M-18" i nie żałuję. Dla Ciebie tylko 20". Rok temu nie znalazłem roweru o lepszym stosunku jakości/ceny. Za rower z idealnie pasujacą mi geometrią ramy, Rebą, Crestami, zapłaciłem 4400 zł. Canyon miał dla mnie zbyt krótkie ramy.
  2. Andys

    [Galeria] Pokaż Twojego 29era

    Ale mam dłuuuugie nogi i duuuuże koła
  3. Trochę racji to masz. Zapomniałem napisać, że wymiana opon poprawiła również tytułowy problem z bujaniem.
  4. Wiesz, tak naprawdę, myślę że rogi niewiele mają z tym wspólnego. Po prostu, zmieniłem 3 rzeczy na raz, więc ciężko jednoznacznie odpowiedzieć, co rozwiązało problem. Na 90% to zasługa opon.
  5. Wymieniłem RR 2,1 na RoRo 2,25 i zrobił się inny rower . Co prawda oprócz opon, zmieniłem też gripy ze starego roweru i przełożyłem do testu rogi (z których praktycznie nie korzystam, a w 26er łapałem za nie na każdej asfaltowej prostej). Ból rąk, o którym pisałem, zniknął. Nie wiem, czy zasługą są większe opony, czy stare gripy, ważne że problem z drętwieniem rąk, przeminął. Ustawienia kierownicy pozostały bez zmian, płaszczyzna utworzona z końcówek kierownicy i jej części środkowej (tej w uchwycie mostka), stanowi jedną linię z rękami (nie zginam rąk w nadgarstkach) Krótko mówiąc, gięcie kierownicy 12 stopni jest prostopadłe do linii utworzonej przez ręce od dłoni, aż po ramiona (inaczej nie potrafię tego opisać).
  6. Ponieważ, nie wiem, z jakiego zródła korzystasz dopasowując długość ramy i mostka do wzrostu i długości nogi jeźdźca, czy mógłbyś podać wzorzec, bądź odpowiednią długość tth+mostek dla 182cm. wzrostu i nogi 84cm.?
  7. Temat do zamknięcia, rower kupiony. Dziękuję Wszystkim za pomoc.
  8. Masz może jakieś sugestie? Sytuacja poprawiła się lekko, kiedy siodło ustawiłem poziomo, na początku było pochylone nosem do dołu, obciazalem mocno ręce, bolały bardziej. Kierownica ma 12stopni gięcia do tyłu i próbowałem już ustawić ją poziomo, a także z końcówkami w dół i do góry. Jest źle, albo gorzej.
  9. @@Andys, nie wiem, kto z team29er ci polecal te rame i czy na podstawie jazd testowych i opinii zawierajacych kwestie sztywnosci ramy - akurat ja jej nie znam z praktyki Nie testowaliscie akurat mojego modelu, ale bardzo pozytywnie wypowiadaliscie się na temat producenta. Nie mówię również, ze nie jest to winą ramy. Chyba będę jednak jednym z nielicznych, którzy wrócą z 29er do 26er. Oprócz opisanego tu problemu, mam znacznie większy. Zmienialem już ustawienia kierownicy i siodła, a także eksperymentowalem z tlumieniem powrotu, niestety nadgarstki cały czas bolą mnie nawet po 20km jazdy. Wreszcie, na koniec żali, nawet na asfalcie jestem wolniejszy na 2kg. lzejszym rowerze, na cienszych, lżejszych oponach, od starego fulla [emoji20] . Główna różnica in plus dla 29er widoczna jest na stromych, technicznych pojazdach, które lykam jak pelikan.
  10. Chyba po prostu miękkie koło. Rower to produkt polecanej na team29er, firmy Silverbacklabs, najwyższy model z aluminiowych 29erów, Sola 1. Zobaczymy co będzie latem, wtedy moja waga powinna spaść z 7-8kg.
  11. Mam EVO, ale dzisiaj zauważyłem, że bujanie odczuwam głównie przy wyższych kadencjach > 100. Tak więc myślę, że zważywszy na moją wage, obrecze, opony, a także przede wszystkim fakt, ze muszę przyzwyczaić się do zmian roweru 29 > 26, full > HT.
  12. Pewnie poszukam którejś z nowych DT Swiss`a, ale dopiero jak z obecną obręczą zacznie się coś dziać. Na razie koło nawet się nie rozcentrowało. Poza tym, waga tej obręczy powoduje, że przyspieszam na tym 29er lepiej niż na 26, gdzie koła też nie były ciężkie (28 szprychowe DT Swiss`a). Pewnie jednak macie rację, że odczuwalne bujanie spowodowane jest elastycznością obręczy.
  13. Całkiem możliwe, gdyż Cresty raczej są delikatne, a ja ważę 93kg. Dopóki koło będzie żyło i nie będę musiał ciągle go centrować, nie będę ich wymieniał, bo rower przyspiesza lepiej niż mój full 26.
  14. Dzisiaj kolejna przejażdżka z ciśnieniem podniesionym w tylnej oponie do 40 PSI, czyli praktycznie maksymalnego ciśnienia jakie zezwala Stan w Crestach, przy oponie 2,1". Niby było lepiej, ale szybki zjazd po błocie, w trakcie którego byłem przekonany, ze złapałem z tyłu gumę, przekonał mnie tylko, ze po 7 latach jazdy na fullu z oponami 2,25" będzie mi ciężko przyzwyczaić dupsko do HT. Chyba nie ma się co doszukiwać problemów w sprzęcie, tylko trzeba będzie zmienić przyzwyczajenia, albo ... wrócić do starego roweru. Zmieniając odrobinę temat, czy średnia kadencja na poziomie 74 oznacza, ze jeżdżę zbyt siłowo, czy jest ok?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...