CaminoCanis Napisano 10 Września 2016 Napisano 10 Września 2016 Witam. Mam od jakiegoś czasu problem z tylną przerzutką Alivio 4000. Przy zrzucaniu na niższy bieg (większą zębatkę) nie zawsze mi zaskakuje. Jak to wyregulować ???
Sobek82 Napisano 10 Września 2016 Napisano 10 Września 2016 Dla mnie to czarna magia ale w internecie jest sporo filmików jak to należy zrobić, wystarczy trochę poszukać
piciu256 Napisano 10 Września 2016 Napisano 10 Września 2016 Krążą pogłoski że tylko w niektórych egzemplarzach regulacja jest możliwa Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.
fundil Napisano 10 Września 2016 Napisano 10 Września 2016 Przy manetce masz regulacje. Ale jak chcesz to możemy to wyregulować.
Sobek82 Napisano 10 Września 2016 Napisano 10 Września 2016 Ostatnio jadę, a od dłuższego czasu nie chciał mi łańcuch wskoczyć na największy blat w korbie, i wpadłem na genialny pomysł, podczas jazdy przy manetce odkręciłem z deczka regulację i chodzi jak malina Panie- cuda się zdarzają.
tobo Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Ta przerzutka to qupa jest. Jeśli odbyły się przy niej wszystkie typowe regulacyjne czary i nadal żyje własnym życiem to albo będziesz z tym żył albo się pożegnacie.
cervandes Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Skoro wszystko działa poza zrzucaniem na dole to sądzę, że masz pancerzyk i linkę brudne, zardzewiałe, zbutwiałe itp. Wymiana linki i pancerzyka - przynajmniej odcinek ostatni bo to on zawsze stwarza problemy.
Gawel76 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Ta przerzutka to qupa jest. Jeśli odbyły się przy niej wszystkie typowe regulacyjne czary i nadal żyje własnym życiem to albo będziesz z tym żył albo się pożegnacie. Z tego wynika że nigdy jej nie miałeś,ta qupa jak nazywasz pracuje u mnie od 10 tyś,km i nigdy nie jęknęła,wystarczyła porządna regulacja i zapomniałem że ją mam
piciu256 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 @up to jak widać masz małe wymagania, bo po 10k bez ruszania to nawet xtr słabo pracuje Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.
fundil Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 xtr słabo pracuje A to już inna polka. XTR jest bardzo precyzyjną, lekką maszynką, lecz jej trwałość jest dużo mniejsza od typowo topornych Alivio, Acerra i Deore. Więc niema co porównywać XTR-a nawet XT-ka do reszty.
piciu256 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 ta jasne xtr szybciej zaczyna działać nie precyzyjnie... nie da się żeby po 10k km przerzutka ładnie działała bez jej ruszania, ale nie ze względu na jej zużycie tylko dlatego że linki i pancerze padły... Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.
fundil Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 nie da się żeby po 10k km przerzutka ładnie działała bez jej ruszania, ale nie ze względu na jej zużycie tylko dlatego że linki i pancerze padły... To chyba jasne że o sprzęt trzeba dbać. Takie rzeczy jak linki czy tam pancerze i cały sprzęt to po każdym maratonie czyszczę. Przy zwykłej jeździe robię czyszczenie co 100-200km ale to też zależy gdzie śmigałem. Ja jeszcze w starym rowerze mam Altusa z przed 12 lat jak nie lepiej. Był czyszczony i dbane o sprzęcicho. Przebieg hmm +/- 30000km Jedynie to ma niewielki luz precyzja doskonała, manetki z jakimi pracuje co jakieś tam Acerry
Gawel76 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 @up to jak widać masz małe wymagania, bo po 10k bez ruszania to nawet xtr słabo pracuje Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Wystarczy że dojeżdżając do świateł zdążę zmienić przełożenie. To jasne że jest czyszczona i smarowana,chodzi mi o to że wyregulowana naprawdę płynnie pracuje
Jaca911 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 @up to jak widać masz małe wymagania, bo po 10k bez ruszania to nawet xtr słabo pracuje Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Mam niedającego sue wyregulować slx 660 9rz z pierwszych wypustów. Po 10 tysiącach wymiana linki i pancerzy (prowadzenie w trzech kawałkach) i wymiana kółek na bbb rolleyblade ma łożyskach. Przez 21 tysięcy nie regulowana tylko czyszczona - działa. Już to kiedyś pisałem wina niedających się wyregulować przerzutek leży po stronie producenta roweru. Stosuje najtańsze dziadowskie linki i pancerze, do tego te ostatnie docięte na długości z czapy. Po wymianie olinowania przerzutki chodzą jak trzeba.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.