JedrekMerida Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Chcialem sie zapytac odnoscie wymiany lancuchuw na jednej kasecie jak mi powiedzieli w serwisie ze jak sie bede stosowal do tej tak zwanej zasady wymiany 3 lacuchow co tysiac km a po 500 czyszczenie kasety i lancucha tak robilem a mam wrazenie ze to nic nie daje dlaczego dlatego ze po 5 tys km lancuch sie slizga skacze na kasecie tak bylo w zeszlym roku i tak sie dzieje teraz nie wiem czy takie wymienianie ma sens Moze cos ktos by poradzil moze gdzies blad robie sam juz nie wiem
Tatanka Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Skróć kilometry między wymianą łańcucha i czyszczeniem napędu
JedrekMerida Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Tez wlasnie myslalem zeby czyscic co 400 km a wymiana lancucha co 800 km albo zalozyc jedna kasete i ja zajezdzic na amen sam juz niewiem
Tatanka Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 To 800 to jeszcze podziel na pół.A z zajeżdźaniem to nie jest dobry pomysł
JedrekMerida Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Jak zonie powiem ze znowu nowa kaseta to bedzie sie dzialo bedzie albo wojna albo foch
Tatanka Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Co to za łańcuch i kaseta? Kiepskiej jakości łańcuch szybciej się zużywa,a przy okazji też kasetę
seraph Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 A jakie masz obecnie łańcuchy? Jaki napęd? Nowa kaseta jak kaseta, ale łańcuchy powinny być większym wydatkiem... Jak masz tanie łańcuchy, że się nimi nie martwisz to nie dziwne, że kasetę zjadły.
Sobek82 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Ja zrobiłem mało bo dopiero 1418 km od zeszłego roku i dwa razy nasmarowałem łańcuch dopiero a kasety nie czyściłem i wszystko na razie wygląda jak nowe, z lekka przybrudzone image hoster
Tatanka Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Ja w swoim Jubilacie który dostałem na komunię ani razu przez kilka lat nie nasmarowałem łańcucha i nie czyściłem zębatki i jeździł
Arni220 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Już dawno pisałem, że klasyczna jazda na 3 łańcuchy i ich wymiana co 500km mija się z celem. Nie jesteśmy w stanie rozróżnić który łańcuch jest najkrótszy po raptem 500km. Wymieniać, ale po osiągnięciu jakiejś wartości zużycia np. 0, 2% (+2mm)
cervandes Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Ja także kończę ze zmianami i kombinowaniem. W zimie wpada nowa kaseta i dobry łańcuch. Zastanawiam się nawet czy ze spinki w diabły nie zrezygnować. Zakuć ori pinem Shimano i jeździć jak fabryka przykazała. Jak mi wmówili na forum to tasowałem i szejkowałem te łańcuchy ale mi się powoli to zaczyna nudzić. Teraz psik psik na kasetę i szczotką przetrę napęd czasem K2 Akra. Będę tylko smarował i jeździł, zobaczymy na koniec sezonu z jakim efektem.
JedrekMerida Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Ja w 2012 zalozylem kasete sram lancuch tez tej marki dalem lacznie z montazem 130 zl i objezdzilem na niej 2 sezony a w km zrobilem z tego co pamietam 11 tys km takze chyba w tym roku zrobie tak samo albo zainwestowac w kasete lancuch i trzymac tych wymian albo zrobic tak jak napisalem sam nie wiem musze to przemyslec
JedrekMerida Napisano 20 Sierpnia 2016 Autor Napisano 20 Sierpnia 2016 A japodjalem decyzje kupuje kasete na ktorej jezdzilem dwa sezony bez wymian lancucha kaseta to SRAM KASETA PG-850 8rz. 11-28T CRI moj pytanie moze mi ktos poradzic jaki najlepiej lancuch do tej kasety bo juz nie pamietam jaki byl wtedy
Mod Team Puklus Napisano 20 Sierpnia 2016 Mod Team Napisano 20 Sierpnia 2016 Ja w 2012 A w 2016 to już trudne
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.