Skocz do zawartości

Rower Saveno Everest 3.0 dobry wybór? Cross do 2000zl.


lolo668

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, jestem zainteresowany kupnem roweru do jazdy codziennej w 85% po miescie i 15% po nierownosciach do 2000 zl. Zalezy mi szczegolnie na stosunkowo wygodnym rowerze, gdyz zamierzam korzystac z niego co najmniej 5 dni w tygodniu, oraz na stosunkowej szybkosci tego roweru, gdyz jestem spoznialski i czesto musze gdzies pedzic :D

Porozgladalem sie po dealerach rowerowych w moim miescie i najbardziej uzekl mnie rower Saveno Everest 3.0 ( http://www.saveno.pl/everest-3-0 ) w cenie 1849zl (rama 21") ze wzgledu na 3 letnia gwarancje oraz lepszy osprzet niz rowery w tej samej granicy cenowej.

A wiec moje pytanie do was to czy polecacie ten rower patrzac chociazby na same specyfikacje, czy moze macie jakies lepsze propozycje? Jestem zielony w temacie specyfikacji rowerow, takze ciezko mi ocenic jego wartoscl :)

Jedyna rzecza ktora wlasciwie uwazam za konieczna w moim rowerze uwazam amortyzatory, ktore moglbym szybko dostosowywac do podloza w czasie podrozy bez koniecznosci uzywania jakichkolwiek kluczy.

Moje wymiary: wzrost 182cm, waga, 71kg.

Pozdrawiam! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

uzekl mnie rower Saveno Everest 3.0 ( EVEREST 3.0 ) w cenie 1849zl (rama 21") ze wzgledu na 3 letnia gwarancje oraz lepszy osprzet niz rowery w tej samej granicy cenowej.

 

To ja Ci powiem, że ten rower przy tej cenie jest po prostu przeciętny...napęd nie jest najlepszy, manetki acera, korba z prawie najniższej grupy altus w dodatku z mocowaniem na kwadrat, hamulce niby hydrauliczne ale mocą one nie powalają...

 

W tej cenie zdecydowanie lepszym wyborem będzie Northec http://nrowery.pl/2015/cross/caledon-db - krótko osprzęt jest godny tej ceny, napęd pełne Alivio, koła na mocnych szprychach sapim, korba w standardzie octalink, regulowany mostek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany