Skocz do zawartości

[amortyzator] Recon SL strasznie twardy


tipvip

Rekomendowane odpowiedzi

Nie znam się na tym - ale w porównianiu do innych amorów to mój jest jakiś strasznie twardy... mam takie wrażenie że po lekkiej leśniej, trasie, szutrze  to on wógóle nie pracuje...ugina się dopiero jak z krawężnika zjade etc.

Muszę użyć sporej siły żeby go ugiąć i nawet jak całej siły użyje to na 60% nie więcej się ugnie.

 

https://drive.google.com/file/d/0ByJQKthhcDhuSUw1OGxqb1JqaE0/view?usp=sharing

 

Pewnie jest za mocno napompowany a może tak powinno być  :huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

na lewej goleni powinieneś mieć naklejkę z tabelą ciśnień dla wagi i wysokości skoku. Jak mniemam, ważysz ok 55-60 kg a widelec od nowości nie miał zmienianego ciśnienia. Fabrycznie pompują zazwyczaj pod zawodnika 70 - 80 kg. Radzę zatem sprawdzić ciśnienie w widelcu. Jeśli zaś ciśnienie będzie odpowiednie a widelec mimo to nadal będzie twardy to kłania się serwis.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak mniemam, ważysz ok 55-60 kg
  :w00t: ...no nie ja akurat ważę 74-75kg.
Ale 2 lata temu zaklinował mi się amor i oddałem do serwisu i wtedy ważyłem 100kg to może mi go ustawił pod 100kę.

 

nie jestem teraz w domu, ale wydaje mi się że nie mam tam naklejki z tabelą.

https://drive.google.com/file/d/0ByJQKthhcDhubXJERmx1b0UtSXM/view?usp=sharing

 

w necie natomiast znalazłem coś takiego:
https://www.sram.com/_media/pdf/service/air_inflation.pdf

 

Mój to chyba będzie Recon Solo Air?... na moją wagę 73-81kg, powinno byc 85-100psi. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)
Recony sa tylko solo air.Olej tabelki i pompuj pod SAG.