callisto Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Witam Co mam zrobić, znacie jakiś inny sposób na odkręcenie suportu? Nasadkę przykręciłem do suportu następnie nałożyłem klucz z rurą 2 metry ( używana do odkręcania kół w tirach ) i przekręciłem z jednej strony 45 stopni, z drugiej jeden pełny obrót.. Pomysły się skończyły, tak próbowałem w różne strony mimo, że odkręca się zgodnie z ruchem wskazówek... Swoją drogą nie wiem, dlaczego montują elementy eksploatacyjne jak pancerz czołgu.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team Puklus Napisano 19 Września 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 19 Września 2014 A kręcisz w dobra stronę ? Prawą stronę w prawo sie odkręca a lewa w lewo, przy suporcie angielskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
callisto Napisano 19 Września 2014 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2014 tak naprawdę to bez znaczenia, ponieważ można kręcić tylko do pewnego momentu. Mam obawy, że gwint jest uszkodzony. Po zakupie roweru zauważyłem, że korba jest delikatnie krzywa ale nie reklamowałem, bo wszystko było ok. Zastanowiło mnie tylko dziwna regulacja przerzutki przedniej ( maksymalnie wychylona ) więc ktoś kto je regulował widział o uszkodzeniu. Czy sklep czy producent - nie wiem.. No cóż trzeba będzie oddać do serwisu ale nawet jak suport wyjmą to gwint będzie trzeba przetoczyć ponownie, sprzedali świadomie bubel, a stał obok Author horizon :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Przetoczyć ?, jeśli zerwało gwint w mufie to nie ma tam materiału żeby naciąć nowy gwint Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Rulez jeżeli jest tak mówisz czyli brak materiału do gwintowania to można "naspawać" trochę w mufie suportowej , to przejechać gwintownikiem i dopiero wkręcić suport . Aczkolwiek taką naprawę mam za sobą tylko w stalowych ramach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Września 2014 Udostępnij Napisano 19 Września 2014 Po pierwsze nie wiadomo ile gwintu zostało wyrwane (prawdopodobnie duuużo), po drugie nie wiadomo czy mufa nie wypaczy się od napawywania ( a właściwie prawie na pewno ulegnie odkształceniu) , po napawaniu a przed gwintowaniem trzeba mufę obrobić na frezarce - żeby uzyskać osiowość ... to nie jest robota dla serwisu rowerowego ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 20 Września 2014 Udostępnij Napisano 20 Września 2014 A dawno ten rower kupowałeś? Bo jeśli faktycznie jakaś lipa jest to trzeba reklamować a nie narzekać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.